För att klargöra saker och ting så har jag inte sett några roster eller hört något om vad som spelas. Det är bara att när jag lyssnar och gissar efteråt går det inte alls så nu tänkte jag göra tvärtom och gissa och sedan lyssna för att se om det går bättre.
Ser fram emot att höra vad jag gissat på och på hur det går i turneringen för "mina" lag.
Detta har inget med att jag ser ner på Rantarna eller vad de gör, alltid rolig lyssning och jag lär mig mycket. Jag har ju slutat med Yeti tack vare Skulds sågning varje gång han är med och nu går det bättre med mitt norselag.
Comments
För att klargöra saker och ting så har jag inte sett några roster eller hört något om vad som spelas. Det är bara att när jag lyssnar och gissar efteråt går det inte alls så nu tänkte jag göra tvärtom och gissa och sedan lyssna för att se om det går bättre.
Ser fram emot att höra vad jag gissat på och på hur det går i turneringen för "mina" lag.
Detta har inget med att jag ser ner på Rantarna eller vad de gör, alltid rolig lyssning och jag lär mig mycket. Jag har ju slutat med Yeti tack vare Skulds sågning varje gång han är med och nu går det bättre med mitt norselag.
Härligt att min kortlivade läcka inte verkar ha inneburit något nämnvärt läckage då.
ranta för bitter bowl 3 är uppe! https://www.youtube.com/watch?v=MdqQa4SL5aw
Jahapp, men Chorfsen vinner ju, det var ju enkelt men vem blir tvåa.. Hmm Humans
Det är ju väldigt tjusig jingel
Flings & Gnomes!
Vetenskapligt utformat tips för Bitter 3:
11, 4
Hurra! En win-ish på min gissning till USB6? Hurra, äntligen en framgång! Det hade jag missat.
Till Bitter 3 sätter jag mina kottar på:
7 & 17 (Imperial Nobs & Skaven)
Gött med en Rantarwin men jag kräver att få gästa igen. Kan ju inte ligga sist på listan 🤷😅❤️🔥
Goblins med dubbel block troll.
Haflings med Grombindal.
Tror det är effektivare att vi bjuder in andra för att du ska lämna botten!
Hur ska de hamna på minus 🤷🫶
6 - Humans
16 - Vettiga Undead
Stunty Lizards
Humaner
Jag tror humans vinner.
och att kaosdvärgar kommer tvåa
6 (humans) + 18 (Tomb Kings)
Får köra en klassiker och sen en bubblare. Khemri & Necro
6 humans och 14 Orcs.
jag gör en gammal klassiker och kopierar @Chrixx fast tvärtom.
Det räknas som samma gissning och då.kan du aldrig vinna
@Skuld då behöver du säga det till @suncar också, han gjorde samma @brocCooLi men på min gissning. 🤭
Chrixx gissade flings och gnomes.
jag gissar gnomes och flings.
det är väl ändå två olika?
Nej för vi räknar dom (gissningarna) inte i någon inbördes ordnibg
buuuuuu
Tänkte öppna Bitter 3 vid 19-tiden i afton, så se till att kasta in era Ranta-gissningar innan dess.
Gamingfesten 3.
Amazon
Human mer frenzy line
Lizard 🦎
God natt, ser fram emot att behöva göra om gissningen 🤓😅
@mikethemachine vänta, dom har ju inte släppt något avsnitt?!
Vi spelade in inatt, han satt och lyssnade dä.
Lizards
Amazons
Frenzy humans
Nej @Ionas