Det är skitsvårt i Stockholm. Det är nästan så man kan få för sig att Göteborg haft ett mer förenings- och kulturvänligt styre historiskt. Men det är ett annat möte.
Skulle väl bli typ 9 papp för 20 timmars hyra en helg om man inte får någon mängdrabatt. Då får man också en spegelvägg på ena långsidan om Bitter vill ha dansa macarena på lördag kväll.
Comments
tråkigt :/
Vi tar tacksamt emot tips inför 2025, om någon känner till lite större lokaler (30-50 pers) till vettig peng.
noooooo :'(
bättre lycka nästa år!
Vad trist, @Bitter Vad är en vettig lokalkostnad (så jag vet vad som går bort direkt p.g.a. för dyrt)
Upp till 7 000 kr för något som huserar 20 bord/40 personer skulle jag tycka är prisvärt. Det är hälften av vad Alphaspel ville ha, tyvärr.
@Bitter Är det för en tvådagars dvs i princip en hel lördag och fram tom sen EM söndag?
Korrekt.
Det är skitsvårt i Stockholm. Det är nästan så man kan få för sig att Göteborg haft ett mer förenings- och kulturvänligt styre historiskt. Men det är ett annat möte.
Årsta folkets hus har en del ändamålsenliga lokaler.
tex loftet, den har kök i anslutning.
den ligger ovanför biblioteket.
föreningar kan boka med 50% rabatt just med anledning av att kunna tillhandahålla mötesplatser för icke vinstdrivande arrangemang
Skulle väl bli typ 9 papp för 20 timmars hyra en helg om man inte får någon mängdrabatt. Då får man också en spegelvägg på ena långsidan om Bitter vill ha dansa macarena på lördag kväll.
Det är emot min religion att gå förbi en spegel utan att göra åtminstone en piruett.