Uppskjutet till 2025 - StockBowl Open 2024
Tyvärr har vi inte lyckats lösa någon vettig lokal till vettigt pris för ett evenemang av den storlek vi tänkt oss. Därför ställer vi in årets StockBowl Open och tar nya tag inför 2025.
Vi håller på att hamra ut de sista detaljerna kring lokalen, så det här är än så länge bara en platshållare. Mer information och skojigheter kommer inom kort.
Räkna med att det blir årets svettigaste och sexigaste turnering. Det är fritt fram för ryktesspridning och hajpande.
Comments
jag kommer!
Kommer!
Intresserad :)
Sätt upp mig med
Nu även korrekt i kalendern…
// Felnisse
Kommer
Kommer
Vill också vara med och leka!
Signing up
Jag vill vara med
Jag spelar såklart också
Är gärna med
Jag anmäler mig, och @Jimmieblla , the man to beat.
Jag avanmäler @Jimmieblla så jag slipper möta honom 🤣
Jag vill spela. :)
Jag kommer
Jag är på
Jag vill vara med!
Spelar gärna
Fint initiativ, tuppen ja!
Spelar gärna
Jag ser fram emot ännu en förnedrande helg orsakad av detta skitspel.
Jag vill vara med!
Hallå, din bittre @Bitter byråkrat. Jag har insett att jag köpt entré till ett trevligt kulturevenemang på kvällen den 9:e, vilket trasslar till eventuellt quadrapowande sent på lördagen troligen. Är det givet att denna turnering blir 4+2 lördag-söndag, eller vågar man hoppas på att det finns några avlägsna tankar på ett 3+3 eller 3+2-event denna helg? Antar att det inte är så, men ville bara kolla.
Hej, min trolliga trolleritjänsteman. Just nu har vi ganska stora bekymmer med lokalförsörjningen, så vi har inte riktigt kommit förbi det stadiet än.
Förhoppningsvis hittar vi en lösning på det inom kort, för det vore attans trist att behöva skjuta upp det hela.
Tack för info. Hoppas det löser sig!
Tyvärr har vi inte lyckats lösa någon vettig lokal till vettigt pris för ett evenemang av den storlek vi tänkt oss. Därför ställer vi in årets StockBowl Open och tar nya tag inför 2025.
ping @grumplekins @Pertan
Sad times.
Nej vad trist!
Synd att alphaspel inte vill samarbeta bättre. Lokalen och baren är bra.
Tråkigt att höra. Jag trodde ni hade lätt att lokal till era turneringar. Hör gärna med @Zimonyi han har lyckats hitta några kultur lokaler som man kan hyra billigt i Göteborg så det borde finnas motsvarande i Stockholm.