StockBowl Open challenges

12346»

Comments

• Fundering här.
    Om mitt underworldlag lämnar open season till fördel för säsong 16 nu på studs med bara två matcher spelade. Vill ju hamna bland rookielagen så att säga.

Kan jag då joina open season med mitt nurgle lag efteråt men innan söndagens matcher?
  • Inte som jag förstår reglerna för Open.

"...Every member in Stockbowl can enter one team per season, there is no negative effect for resetting the team..." citat från stockbowl open tråden.

Då skulle du behöva vänta till nästa open-säsong innan du anmäler ditt nurglelag. Om inte herrarna commish gör ett undantag.
  • För övrigt, inför söndag!

Vart ska ni? Musserongången 64, Tyresö. Om ni åker kommunalt ska ni till busshållplats Nyfors med 873 från Gullmarsplan. Med bil finns det ett fåtal besöksparkeringar på parkering N, M, O och L (Där N är närmast) men då det är semestertider kan jag inte säga hur många som finns lediga, det kanske finns folk som besöker o.s.v. Men något borde gå att lösa :)

Jag har 4 planer att spela på så vanliga planer behöver ni inte ta med er. Det kommer finnas lite snacks och dricka samt rimliga mängder kaffe (så mycket man vill ha), mat kan lösas via onlinepizza.se snabb tripp in till centrum eller promenad till lokala ICAt.

Ni är som sagt välkomna från 11'ish om det är svårt att hitta fram när ni närmar er kan ni ringa till mig (mitt nummer finns på stockbowls hemsida).

/Mufflo
  • Ah, jag har ingen fungerande skrivare hemma, så vi får hålla tillgodo med vanligt papper och sedan mata in det digitalt. Men det är ett mindre problem :) Det finns WiFi tillgängligt för de som vill använda sådant.
  • Tack för svar. Låter också rimligt med max antal lag.
    Frågan är ju när nästa open season startar.

Spelar med mina stackars warpstone munchers.

Sen ser vi om det blir dom eller the imperial dustbins som joinar season 16
  • Nästa open säsong lär dra igång ungefär samtidigt som säsong 16.
  • mufflo wrote: »
    Ah, jag har ingen fungerande skrivare hemma, så vi får hålla tillgodo med vanligt papper och sedan mata in det digitalt. Men det är ett mindre problem :) Det finns WiFi tillgängligt för de som vill använda sådant.
    Skall vi köra en Openmatch? För isåfall tar jag med mig protokoll.

• Gör så! När dyker du upp?
  • Jag och Jox kommer vid elva
  • Toppen! Då ska jag se till att ha spelbordet redo :)
  • Jag kommer också vid elva tänkte jag
  • Gött! Då får vi igång två matcher direkt :)
  • Suncar, jag kommer att lämna hunden ca sjuttio meter från ditt hem kl halv elva. Vill du ha skjuts?
  • awesome!
    väldans gärna =)
    jag ser till att vara redo för avfärd då
  • suncar wrote: »
    awesome!
    väldans gärna =)
    jag ser till att vara redo för avfärd då
    obsalut ferpekt! Ditt telenr?

• Kan tyvärr inte vara med.
  • helllstrom wrote: »
    Kan tyvärr inte vara med.
    Trist. Men du missar väl inte att det bara är några dagar kvar att anmäla sig till ligan.

• Tack, anmälde mig nu!
  • mnVfUzy.jpg

Mitt köksbord inbillar sig själv att det är redo för imorgon!
  • Vi fick lite avhopp pga sjukdom men det blev ändå lite spelande :) kul att ni som kunde dyka upp gjorde det!
  • mufflo wrote: »
    Vi fick lite avhopp pga sjukdom men det blev ändå lite spelande :) kul att ni som kunde dyka upp gjorde det!
    Det var en mycket mysig dag, med härligt tomteskumsavkok :)
  • Fick ju göra min första OTT så det var värt mödan.
Sign In or Register to comment.