StockBowl Open challenges

edited October 2014 in StockBowl
Här är utmaningstråden. En regel: om du postat en utmaning här får du inte posta en till förrän minst en annan spelare har postat en. Nu kör vi!
«13456

Comments

• @MartinS

Mina orkz fick syn på dina dansande vedalvers lagbild. De blev väldigt upprörda över färgkombinationen på laget och kräver upprättelse på pitchen!
  • @suncar

Jag kräver att få förnedrande däng av dig en gång till. Men nu har mina korta typer dragit på sig lite pansar så det kan bli mer match!
  • Lätt @Ozt
    Torsdag?
  • Men se där Calle ska till alphaspel. Kontrabud @coma. Drop off på torsdag verkar funka.
  • Aha, då laddar jag med mig den då. (Taskig läsordning från min sida)
  • Wildwood sharpshooters vs. The Best Color is ska spela torsdag den 13 oktober. Vore toppen om någon kunde fixa matchen så vi har ett matchpapper vi kan fylla i.
  • edited October 2014
    Det kan du väl göra själv.

Om det är torsdag den trettonde oktober så är det inte i år. I år är den trettonde en måndag.
  • Alverna kör med vilseledande manövrar! Torsdag den 16:e!
  • Jag ha skapat matchen nu, men jag tror ni kan göra det själva, turneringen skall vara inställd på det sättet.
  • Då det bara finns ett annat lag som ligger på ungefär samma TV (eller var så igår kväll) skickade jag en utmaning till Thursablot. Förvisso har jag mött hans Nurgle patrask tidigare med tråkigt ressultat, men hoppas på bättre lycka denna gång. Så nu ska mina stolta ödlor förhoppningsvis få revach för senast.
  • edited October 2014
    Lazy Lunch Lizards och Rottning Christ möts imorgon. Tror jag lyckats lägga upp matchen
  • Alltså, jag ska spela mot Ozt nästa torsdag, och möter Martins Slanns i ligan på lördag.
    Jag kan ju alltid åka till Alphaspel ändå idag och spontanhoppas att nån vill möta mina rookienurgles i eftermiddag (samt hämta upp en cymbalherder).
    Som jag har förstått det så går det fint att spela matcher innan redan inplanerade matcher?
  • Det finns inget som förbjuder det.
  • Ok vad bra, då åker jag till Alphaspel ikväll och hoppas på hugade motståndare.
    Nån som efter avslutad 7-diskussion kanske vill spela? Eller nån annan?
    Jag är där då iaf.
  • Jag skulle gärna lirat, men jag skall spela min ligamatch då.
  • Mitt nurglelag tar gärna emot utmaningar då jag tänkte spara mina tills det finns lite lag med högre TW i omlopp. Jag kan fresta med att jag uppenbarligen är hysteriskt dåliga med dem och att de är som sämst kring 1500-1600k i TW
  • Bra att du ansvar för mitt figurmissbruk Calle.tack.
  • På lördag kl 12 kommer jag och mina mörkalver vara på Alphaspel. Om någon är sugen på en openmatch då så är ni varmt välkomna. Khaine behöver ert blod :)
  • @pellevin dina alver är för mörka i färgen! Mina orkz tycker det borde vara mer blodrött kring dem! Du är utmanad!
  • Gröna av avund?

Challenge

accepted!
  • Något åt det hållet! Jag kan eventuellt spela torsdag, annars lördag dagtid kanske?
  • Jag kan inte på torsdag, men lördag funkar
  • Då säger vi lördag då! Har du hundarna och måste vara hos dig? Vill du komma till Tyresö? Eller ska vi vara på alphaspel?
  • Alphaspel kl 13?
  • Låter bra det!
  • Kort varsel, men... kan vi lira ikväll kl 18?
  • @Erik jag kommer att vara på Alpha ikväll 1800 och spela ligamatch mot Suncar (ifall det har kommit några planer ;)
  • Jag har tyvärr bokat upp mig på annat ikväll.
  • edited October 2014
    mufflo wrote: »
    Jag har tyvärr bokat upp mig på annat ikväll.
    Ok, jag visste att det var lite kort varsel :)

Då blir det desto blodigare på lördag...

@coma Jag kommer nog att titta in, men jag vet först om några timmar ifall planerna har kommit. Jag är dock rädd att det mystiska paketet är en sändning från Feldherr. Jag beställde ett par prylar från dem i måndags.
  • @mufflo Är det OK om jag spelar en match till innan vi kör?
Sign In or Register to comment.