Wildwood sharpshooters vs. The Best Color is ska spela torsdag den 13 oktober. Vore toppen om någon kunde fixa matchen så vi har ett matchpapper vi kan fylla i.
Då det bara finns ett annat lag som ligger på ungefär samma TV (eller var så igår kväll) skickade jag en utmaning till Thursablot. Förvisso har jag mött hans Nurgle patrask tidigare med tråkigt ressultat, men hoppas på bättre lycka denna gång. Så nu ska mina stolta ödlor förhoppningsvis få revach för senast.
Alltså, jag ska spela mot Ozt nästa torsdag, och möter Martins Slanns i ligan på lördag.
Jag kan ju alltid åka till Alphaspel ändå idag och spontanhoppas att nån vill möta mina rookienurgles i eftermiddag (samt hämta upp en cymbalherder).
Som jag har förstått det så går det fint att spela matcher innan redan inplanerade matcher?
Ok vad bra, då åker jag till Alphaspel ikväll och hoppas på hugade motståndare.
Nån som efter avslutad 7-diskussion kanske vill spela? Eller nån annan?
Jag är där då iaf.
Mitt nurglelag tar gärna emot utmaningar då jag tänkte spara mina tills det finns lite lag med högre TW i omlopp. Jag kan fresta med att jag uppenbarligen är hysteriskt dåliga med dem och att de är som sämst kring 1500-1600k i TW
@coma Jag kommer nog att titta in, men jag vet först om några timmar ifall planerna har kommit. Jag är dock rädd att det mystiska paketet är en sändning från Feldherr. Jag beställde ett par prylar från dem i måndags.
Comments
Mina orkz fick syn på dina dansande vedalvers lagbild. De blev väldigt upprörda över färgkombinationen på laget och kräver upprättelse på pitchen!
Jag kräver att få förnedrande däng av dig en gång till. Men nu har mina korta typer dragit på sig lite pansar så det kan bli mer match!
Torsdag?
Om det är torsdag den trettonde oktober så är det inte i år. I år är den trettonde en måndag.
Jag kan ju alltid åka till Alphaspel ändå idag och spontanhoppas att nån vill möta mina rookienurgles i eftermiddag (samt hämta upp en cymbalherder).
Som jag har förstått det så går det fint att spela matcher innan redan inplanerade matcher?
Nån som efter avslutad 7-diskussion kanske vill spela? Eller nån annan?
Jag är där då iaf.
Challenge
accepted!
Då blir det desto blodigare på lördag...
@coma Jag kommer nog att titta in, men jag vet först om några timmar ifall planerna har kommit. Jag är dock rädd att det mystiska paketet är en sändning från Feldherr. Jag beställde ett par prylar från dem i måndags.