Kan du starta tidigare? Jag kan från lunch och framåt.
Jag kan tyvärr inte åka förrän min fru kommer hem eftersom jag hämtar på dagis idag.
Om allt klaffar (för båda av oss) så kanske jag är där strax före, men det är inte mycket.
Har seminarium till 14.00 så jag hinner inte spela före hämtningen heller.
Beklagar.
Kan du starta tidigare? Jag kan från lunch och framåt.
Jag kan tyvärr inte åka förrän min fru kommer hem eftersom jag hämtar på dagis idag.
Om allt klaffar (för båda av oss) så kanske jag är där strax före, men det är inte mycket.
Har seminarium till 14.00 så jag hinner inte spela före hämtningen heller.I
Beklagar.
För att avsluta stockbowlopen säsongen tänkte jag bjuda in till en dag med BB i mitt hem i Tyresö söndagen 4:e januari. Jag kan utan större ommöblering få plats med 3 spelbräden. Jag tänker mig att om fler är intresserade kan man köra en match sedan byta motståndare. Jag själv är oftast uppe tidigt, så från 11 är man välkommen. Tröttnar man på BB (inte troligt!) finns det diverse brädspel att spela istället. Förhoppningsvis kan man lura en commish att godkänna matcher mellan rundorna.
För att avsluta stockbowlopen säsongen tänkte jag bjuda in till en dag med BB i mitt hem i Tyresö söndagen 4:e januari. Jag kan utan större ommöblering få plats med 3 spelbräden. Jag tänker mig att om fler är intresserade kan man köra en match sedan byta motståndare. Jag själv är oftast uppe tidigt, så från 11 är man välkommen. Tröttnar man på BB (inte troligt!) finns det diverse brädspel att spela istället. Förhoppningsvis kan man lura en commish att godkänna matcher mellan rundorna.
På grund av ändrade förutsättningar för mitt nyårsfirande inbjuder jag härmed alla och envar att spela Openmatcher mot mig vilken dag som helst utom nyårsafton. Vem vill möta en medioker coach med ett väldigt bra lag?
Jag tänkte också komma ut på söndag samt gärna få spö en match till innan helgen. @pellevin eller någon annan. Har du ett förslag på en tid tor-fre-lör?
Alphaspel verkar vara stängt på torsdag, kan iochförsig spela här i björkhagen eller ute i tullinge men skulle behöva handla lite på alphaspel så tänker kanske fredag istället.
Funkar det också? Tid spelar ingen roll för mig.
Då kör vi på alphaspel kl 18 på torsdag! Om jag inte misstar mig så har du en del inducements Men om du tänker köpa någon ny spelare före matchen vore det bra om du gjorde det innan någon skriver ut matchprotokollet.
Köpt spelare så nu är "laget" komplett.
Men jävlar vad bra ditt lag var. En slagpåse är vad jag är.
Starplayers o.dylikt är det något man löser på plats?
Hittar inget sätt att ordna det på hemsidan.
Comments
Har seminarium till 14.00 så jag hinner inte spela före hämtningen heller.
Beklagar.
Några som vore intresserade av detta?
Rolig idé. Om jag är fri är jag lätt på.
Från 18 eller när passar det dig?
Jag kommer gärna
@pellevin eller någon annan. Har du ett förslag på en tid tor-fre-lör?
Funkar det också? Tid spelar ingen roll för mig.
Kan handla nån annan gång.
Jo lite inducements har jag nog att räkna med.
Kollar på det under dagen.
Men jävlar vad bra ditt lag var. En slagpåse är vad jag är.
Starplayers o.dylikt är det något man löser på plats?
Hittar inget sätt att ordna det på hemsidan.
Gott nytt!