StockBowl Open challenges

1235

Comments

• Kan du starta tidigare? Jag kan från lunch och framåt.

Jag kan tyvärr inte åka förrän min fru kommer hem eftersom jag hämtar på dagis idag.
    Om allt klaffar (för båda av oss) så kanske jag är där strax före, men det är inte mycket.
    Har seminarium till 14.00 så jag hinner inte spela före hämtningen heller.
    Beklagar.
  • Kan du starta tidigare? Jag kan från lunch och framåt.

Jag kan tyvärr inte åka förrän min fru kommer hem eftersom jag hämtar på dagis idag.
    Om allt klaffar (för båda av oss) så kanske jag är där strax före, men det är inte mycket.
    Har seminarium till 14.00 så jag hinner inte spela före hämtningen heller.I
    Beklagar.
    ok, då ses vi vid sex

• Ozt har långledigt nu och därmed tid att spela openmatcher. Någon som är sugen måndag,tisdag eller torsdag? (Skippar onsdagsmatch...)
  • Kanske torsdag, ska synka med familjen.
  • @Ozt: Torsdag, 18:00 på alphaspel?
  • Låter bra! Vi säger så.
  • För att avsluta stockbowlopen säsongen tänkte jag bjuda in till en dag med BB i mitt hem i Tyresö söndagen 4:e januari. Jag kan utan större ommöblering få plats med 3 spelbräden. Jag tänker mig att om fler är intresserade kan man köra en match sedan byta motståndare. Jag själv är oftast uppe tidigt, så från 11 är man välkommen. Tröttnar man på BB (inte troligt!) finns det diverse brädspel att spela istället. Förhoppningsvis kan man lura en commish att godkänna matcher mellan rundorna.

Några som vore intresserade av detta?
  • mufflo wrote: »
    För att avsluta stockbowlopen säsongen tänkte jag bjuda in till en dag med BB i mitt hem i Tyresö söndagen 4:e januari. Jag kan utan större ommöblering få plats med 3 spelbräden. Jag tänker mig att om fler är intresserade kan man köra en match sedan byta motståndare. Jag själv är oftast uppe tidigt, så från 11 är man välkommen. Tröttnar man på BB (inte troligt!) finns det diverse brädspel att spela istället. Förhoppningsvis kan man lura en commish att godkänna matcher mellan rundorna.

Några som vore intresserade av detta?

Rolig idé. Om jag är fri är jag lätt på.
  • Jag är intresserad av det. Kan plocka upp folk i älvsjö eller liknande för biltransport ut.
  • Nyårsdagen är en torsdag, är det någon som har lust att spela en open-match då?
  • Fortfarande kvar i karlskrona då :( Men annars hade det varit skoj!
  • @Mago: Jag kan troligtvis om vi kan ta det på kvällen.
  • @Zeke73: Absolut. Jag tänker att vi kan vara i lokalen ifall någon annan känner Blood Bowl-suget.

Från 18 eller när passar det dig?
  • edited December 2014
    På grund av ändrade förutsättningar för mitt nyårsfirande inbjuder jag härmed alla och envar att spela Openmatcher mot mig vilken dag som helst utom nyårsafton. Vem vill möta en medioker coach med ett väldigt bra lag?
  • @Mago: kl 18 blir bra, vi ses!
  • Då tycker jag du borde ta med ditt väldigt bra lag till Tyresö den 4:e januari @Pellevin
  • Jag vill gärna komma dit. Jag kan även ta med min DeathBowlplan om det finns intresse för lite fyrspelarmayhem.
  • Jag testar gärna lite deathbowlmadness också =)
  • Superbar initiativ @mufflo
    Jag kommer gärna
  • Du är så välkommen! Då blir vi några stycken, härligt!
  • Jag kan tänka mig att komma också, förutsatt att jag kommer hem från Värmland i tid.
  • Jag tänkte också komma ut på söndag samt gärna få spö en match till innan helgen.
    @pellevin eller någon annan. Har du ett förslag på en tid tor-fre-lör?
  • Torsdag från 14 och framåt funkar för mig.
  • Alphaspel verkar vara stängt på torsdag, kan iochförsig spela här i björkhagen eller ute i tullinge men skulle behöva handla lite på alphaspel så tänker kanske fredag istället.
    Funkar det också? Tid spelar ingen roll för mig.
  • Lokalen på alphaspel kommer vara öppen 18-22 som vanligt. Dock hjälper ju inte det så mycket om en vill handla.
  • Då funkar torsdag för mig också.
    Kan handla nån annan gång.
  • Då kör vi på alphaspel kl 18 på torsdag! Om jag inte misstar mig så har du en del inducements :) Men om du tänker köpa någon ny spelare före matchen vore det bra om du gjorde det innan någon skriver ut matchprotokollet.
  • Perfekt.
    Jo lite inducements har jag nog att räkna med.
    Kollar på det under dagen.
  • Köpt spelare så nu är "laget" komplett.
    Men jävlar vad bra ditt lag var. En slagpåse är vad jag är.
    Starplayers o.dylikt är det något man löser på plats?
    Hittar inget sätt att ordna det på hemsidan.
  • Alla inducements löses på plats, men om du vill låna figurer till starplayers kan du säga till här.

Gott nytt!
Sign In or Register to comment.