Twin Mountain Blood Bowl Tournament 24-25 Augusti 2024 Euro'Bowl regler i Sundsvall

124

Comments

  • Som vissa redan vet kommer jag tyvärr inte kunna närvara. Mycket tråkigt.

    I relaterade nyheter är alla välkomna förbi Huddinge för att måla lite rödfärg på vårt hus innan byggställningen försvinner om några veckor…

  • Jag tar med Alicante och Reikland Reaver neonprene.

  • Grumplekins 1 alicante

  • edited August 18

    OlderNick 1 st pitch (den som ingår i Second Season boxen)

  • tar med en vm-pitch

  • när kan man förvänta sig rantan?

  • Juiblex tar med Alicante pitch

  • jag kan ta med en Alicante plan, men måste kolla av med @kaju först

  • fick godkänt av bossen så tar med en Alicante plan.

  • @Nyaga ditt roster suger. Klart!


    Vi spelar in imorgon tidig kväll.

  • jag tar med en alicante


  • Här kommer en liten uppdatering inför helgens bravader!

    Ingången kan ni se ovan och det är från sidan av huset alltså inte direkt från Köpmangatan. Vi släpper in 8:30 enligt det redan fastställda schemat.


    VIKTIG INFORMATION OM LOKALEN!

    🥦 Vi har två nödutgångar som är larmade men inte låsta (se bilder nedan). Dessa får endast användas i absoluta nödfall t.ex. att huset brinner eller liknande. Det kostar 800 kr att utlösa larmet vilket jag antar att alla vill undvika

    🥦 Ingen alkohol i lokalen är det som gäller eftersom det är ett ungdomens hus

    🥦 Allt med nötter är också förbjudet eftersom vi kommer att ha minst en allergiker på plats


    Pitches

    I skrivande stund saknar vi 2 st pitches för att fylla alla bord så finns det någon fler som dyker upp och kan bidra med att låna ut sin pitch så säg till här så skriver jag upp på listan.


    Lottning

    Vi lottar fredag kväll med reservation för att omlottning kan ske ifall deltagarpoolen förändras av någon anledning inför första matchen.


    Bishop arms

    Officiell men ej bokad plats för Blood Bowl-efterhäng på lördag är Bishops arms för den som vill umgås med likasinnade även på kvällen.



  • Jag tar med en Alicante -pitch.

  • @coma På grund av sjukdom måste jag ställa in min medverkan detta året. Jag hoppas att ni får en riktigt trevlig turnering!

  • @Melisqus tråkigt att höra, krya på dig!

    @havaji perfekt skriver upp dig!

  • Krya på dig @Melisqus!!

  • Jag har en plan i bagaget för säkerhets skull. Får se om den behövs efter det tragiska avhoppet.

  • #me too

  • Välkomna till Sundsvall alla bolltrollare!

    Jag och Havaji ska äta på stan ikväll. Vet inte var. Efter bukfylla fortsätter vi på Bishops med maltdryck.

    Vill ni haka på oss så skicka ett meddelande på Discord.

    Hoppas vi ses ikväll!

  • Jag tolkar in @Ozt och @Ionas som planbärare och då ser listan och bordsnummer ut som följande. Det skadar självklart inte om någon bara råkar ha med sig en extra plan ifall något händer men nu ser det ganska tryckt ut för planer. Bra jobbat alla! :)

    Best Painted

    Påminner om Best painted under lunchen på lördag. Alla som vill och har målat det lag man spelar turneringen med själv får delta.

  • Lottning är gjord och finns att finna i Tourplay. Tack och förlåt! 😁

  • Spännande, några fina match ups redan första rundan 💀❤️‍🔥🤓

  • jag har kommit över ett parti med tröjor som jag tänkte sälja imorgon innan vi drar igång. 50kr för rätt storlek och 20kr för fel storlek. allt ska bort osv

  • Spännande, vad är det för tröjor? 😅

  • fick en väska av Mellis på Gbg station innan jag åkte, vill mest bli av med dem och inte släpa runt på dem...

  • Lycka till med spelandet i helgen!

Sign In or Register to comment.