Twin Mountain Blood Bowl Tournament 24-25 Augusti 2024 Euro'Bowl regler i Sundsvall

135

Comments

  • Ok, tack!

  • en fyi till min motståndare runda 6, jag kommer åka hem med ett tåg som går 14:06 pga enda tillgängliga. så vi måste skippa lunch för att hinna spela. hoppas du är ok med det. tack på förhand :)

  • Jag måste tyvärr lämna återbud på denna ser jag nu 😒😢😭

  • Är det någon som möjligtvis skulle kunna ta med och låna ut ett Ogre Lag under helgen som ska spelas? Mitt Ogre lag kommer dess värre inte att bli klart i tid, samt att det kan vara så att jag inte kan låna av en kompis.

  • @Jokerikoinen Jag kan ta med ett åt dig

  • Puh! Vilken tur att man hann med att anmäla ett lag.

  • Saknar så många lag att det är svårt att veta vem som inte lämnat in.

    Några vi saknar är @Ozt @inforthepain @OlderNick @Zedd m.m.


    Kolla om du är anmäld om du ska komma!

  • finns det nån man kan låna ett orc lag av?

  • va? har inte @inforthepain skickat in sin roster än???

    årets skräll.


    jag kan låna ut orcer till dig @KaithOEX

  • @Aos

    Sorry, var lite hårt i semester-läge, men nu finns mitt roster :P

  • edited August 16

    De som inte betalat i tid. Kolla så att ni har skickat in och meddela mig om jag missat någon så dubbelkollar jag. Betalning krävs för att få en godkänd roster och de kommer att kollas innan helgen denna vecka senast innan vi skickar dem till Ranta roster (Kaju är väl lämpligast med tanke på listan nedan :) )


    Uppdaterad 2024-08-16

    @MarkusSchultz

  • hade helt missat betalningsdeadline. men nu är det fixat!

  • @coma när ni hjar fått in alla roster rättade och censurerade så kan ni skicka till vår Tech-guy och mig.

    inforthepain@gmail.com och kayuepoon@gmail.com

    Tack! :)

  • edited August 13

    @coma Kommer det att bli någon gemensam middag på lördagen efter spelandet? (För de som vill)

  • @brocCooLi tackarrr!

    @kaju perfekt det löser jag så fort vi gått igenom alla och censurerat enligt ök. :)

    @Melisqus vi har inte bokat något vad jag vet men det är ju skoj att ses ute. En stor mängd brukar gilla Bishops så som förslag så ses alla som vill där. Frågan är om det är bäst att de som vill äta där går ihop och bokar bord själva. Sedan blir det spel och ölhäng där efter det och fler kanske ansluter? De har ju hela utrymmet bakom och framför baren där man kan äta obokat i mån av plats också.

  • @coma @Aos glöm inte naf-exportfil till mig innan turneringen börjar - behöver den för att sätta folks ingångsranking i mitt system

  • @grumplekins bra att du påminner!

  • Vafan coma jag var säker på att vi sa det går bra med natura ? XD

  • @coma Du missade att ta bort mig när du uppdaterade listan. Jag står som Joel Thungren på swishbetalningen

  • @Oberwald_1 bra att du såg det! Skall vara fixat ovan och i Tourplay nu :)


    Övriga: Rosters kommer att låsas och börjas gås igenom imorgon. Så om någon vet med sig att de inte lagt in klart så gör det senast idag.

  • Jag tror @Wagur missat att meddela att han inte kommer tyvärr.

  • @Strid ah ok det förklarar utebliven betalning så klart tack! Jag plockar bort han från listan :)

  • edited August 16

    Jag såg att två starkare coacher har anmält sig och som jag vill ska närvara inte har skickat in roster.

    Går det bra om jag betalar för dom och skickar in roster?

  • @kaju om du menar Keith och INFTP så är de klara nu med roster och allt :)

  • @coma härligt!

    Men det var bara hälften rätt.

    Allt blir nog bra.

  • Det är bara jag av dem 2 eller hur @kaju ? ;)

  • @KaithOEX alla är starka coacher

  • jo fast nu sa du starkare coacher, och jag kan lyfta rätt så mycket ;) XD

  • Upprop för pitches!

    Vi behöver som alla förstår ett antal rimliga pitches att spela på för att genomföra turneringen.

    Så om du har en pitch (eller flera) du kan tänka dig att ta med och låta den ligga på sin designerade plats alla matcher igenom så skriv NAF-namn och antal här i tråden.


    Vilka pitches vill vi ha då?

    I första hand önskar vi pitches med den nya storleken på rutor (t.ex. GW officiella pitches) och mer än gärna i stil med den senaste VM-pitchen från Alicante. Så skriv bara upp dig om du har pitches som uppfyller det önskemålet och inga hemmabyggen hur coola de än är 😎

    Vi kommer att skapa en digital lista där vi skriver upp vilket bord din pitch hamnar på och om man vill får man gärna märka sin pitch med NAF-namn för att vara extra tydlig. Vi kommer att behöva 13 st totalt som det ser ut i skrivande stund.


    Stort tack på förhand!

  • viccy 1st pitch

Sign In or Register to comment.