@Duckwing nu är det bokat match till söndag morgon men tror vi kan behöva lite hjälp med att rapportera in den då båda lagen redan har börjar redraft processen och kommit lite olika långt så verkar inte som matchrapporten på sidan funkar att göra som "vanligt".
@Bitter@Jimmieblla Det går inte att backa en redraft vad jag vet, och det skulle vara väldigt krångligt att återställa laget som det var innan manuellt, så vi får nog tyvärr kalla Squigbowl avslutad här.
Comments
@Jimmieblla Spela matcherna när det går bara.
@Duckwing nu är det bokat match till söndag morgon men tror vi kan behöva lite hjälp med att rapportera in den då båda lagen redan har börjar redraft processen och kommit lite olika långt så verkar inte som matchrapporten på sidan funkar att göra som "vanligt".
@Jimmieblla Har lagen redan påbörjat redraftingen så är det nog för sent men om de inte gjort det så kan jag nog bara avmärka dem från redraft igen.
Jag har gjort min redraft, så mitt roster är väldigt tomt just nu. :/
@Bitter @Jimmieblla Det går inte att backa en redraft vad jag vet, och det skulle vara väldigt krångligt att återställa laget som det var innan manuellt, så vi får nog tyvärr kalla Squigbowl avslutad här.