Kul, jag har sparkat igång ett Commishlag om du vill köra en Openmatch, men slippa möta mitt monsterdelflag. Annars kör jag gärna en match med Gnällbältsbowlformat.
Pellevin: Ahaa... Mago hann före när jag kollade upp om jag kunde göra mig ledig.
Hade annars funderat mig på en match. Du ligger ju först i tabellen så man kunnde våga utmana utan att se allt för feg ut (fast matchning mot alver har ju hittills betytt att de får massor av inducement, springer i ringar runt och vinner).
Pelevin & Mago: Mago var snabbast så det blir ni som få köra. Kan väl hålla en liten tumme dock att några svartalf blitzers får redigt med spö som en lite förberedelse för om jag i framtiden ska möta serieledaren
Pelevin: Vill du gå en match 15/12 ?
Har inte haft så bra erfarenhet av alver, men det är få som det inte är jättedif i TV.
Om så startar jag gärna 17.00 eller lite tidigare om möjligt.
@mago
Skickade mail till dig. 19:e blir knepigt tyvärr. Vad sägs om 22a el 23e på kvällen? (Det blev väldigt långt fram men lika bra att boka när vi kan)
Såg att du gjorde din obehagliga svartalf blitzer till en Blodge ångvält efter matchen mot Mago.
Jag som snarare hoppats att någon blitzer eller witch elf skulle bli lite lätt bucklig
Såg att du gjorde din obehagliga svartalf blitzer till en Blodge ångvält efter matchen mot Mago.
Jag som snarare hoppats att någon blitzer eller witch elf skulle bli lite lätt bucklig
Nej, nu har jag tvärtom äntligen mer än elva spelare!
Comments
Hade annars funderat mig på en match. Du ligger ju först i tabellen så man kunnde våga utmana utan att se allt för feg ut (fast matchning mot alver har ju hittills betytt att de får massor av inducement, springer i ringar runt och vinner).
Kanske längre fram.
Redan uppbokad imorgon så kör med @Pellevin istället
Har inte haft så bra erfarenhet av alver, men det är få som det inte är jättedif i TV.
Om så startar jag gärna 17.00 eller lite tidigare om möjligt.
Skickade mail till dig. 19:e blir knepigt tyvärr. Vad sägs om 22a el 23e på kvällen? (Det blev väldigt långt fram men lika bra att boka när vi kan)
Om 19:e (~18.00) är ledig så skulle den faktist passa mig något bättre än 14:e, 17.30
Kan dock båda
Då syns vi 19:e
Tänkte inte på att kommentera det eftersom jag brukar spela där, har ju inte ens ett eget spel;)
Hur ser det ut för dig då?