Gött verkar fungera. Ska försöka konvertera alla tidigare avsnitt till en spellista så de finns både som youtube och spotify och i fortsättningen ladda upp på båda. Förhoppningsvis tar det inte lång tid med kommande uppladdningar.
@grumplekins@Melisqus gissar på att ni missade mitt andra meddelande. Självklart pratar vi inte om att ersätta men finns flera som vill ha bara ljud och då är youtube sisådär ibland (typ om man vill ha skärmen avstängd på mobilen). Så tanken var att ha både spotify och youtube, efter ett första test så var det snabbare att ladda upp på youtub (med ca 12 timmars marginal). Gjorde kanske en Kaju och började på mening 5 i min tankegång i första meddelandet jag skrev.
Comments
Tack! Jag brukar alltid lyssna när jag målar och detta gör det smidigare
Gött verkar fungera. Ska försöka konvertera alla tidigare avsnitt till en spellista så de finns både som youtube och spotify och i fortsättningen ladda upp på båda. Förhoppningsvis tar det inte lång tid med kommande uppladdningar.
Snyggt @inforthepain
Spotify får inte ersätta YouTube - det kan få existera tillsammans med andra kanaler men ingen ska behöva ha Spotify tycker jag.
Plus att det är bra att kunna se samtidigt.
För oss som snabb kollar är blir det väldigt mycket svårare om bilden på rosters försvinner.
När kommer monetiseringen? Borde ni inte ha ett avbrott några minuter in när ni pratar om Raid: Shadow Legends i fem minuter varje avsnitt?
Bal på slottet & varannan vatten!
Jag fortsätter att förespråka en pengainsamling för att skaffa gänget skapliga mikrofoner.
@grumplekins @Melisqus gissar på att ni missade mitt andra meddelande. Självklart pratar vi inte om att ersätta men finns flera som vill ha bara ljud och då är youtube sisådär ibland (typ om man vill ha skärmen avstängd på mobilen). Så tanken var att ha både spotify och youtube, efter ett första test så var det snabbare att ladda upp på youtub (med ca 12 timmars marginal). Gjorde kanske en Kaju och började på mening 5 i min tankegång i första meddelandet jag skrev.
Istället för Skitter roster.
@kaju men detta är ju ett bra roster, tillbaka med skitter!
@Melisqus Jahapp!
Då får jag spela med skitter ändå då! ;)
SKOJJJA!!!! :D
ja tack :D
@inforthepain helt rätt att lägga på båda plattformarna så länge det inte innebär mer jobb. Lyssnar Spotify nu och det fungerar toppen
Ja asså ska jag behöva läsa två meddelanden är det inte helt osannolikt att jag förutsätter att arvode ska utgå. Tid e pengar va.
Varannan Vatten och Eleven Onions
Kvällslyssning.... https://www.youtube.com/watch?v=vrAK5dnAr14&ab_channel=JanAndersson
Vetenskaplig metod. Lag 1, 11, och 21
The Goa Gubbar
New Mill Cheese
Boo Tang
glarts snottar
norse
flings m puggy
Norse
New Mill Cheese
Jockes Snotlings!
Malekith dark elves
Cheese flings
Aviator flings
Jag är nöjd med att ha vunnit "bästa lagnamn" av Ranta. Hur det går i turneringen är mindre viktigt.
Inte Jockes snotlings!
Chaos dwarfs
Undead med 4 ghouls
varag + skitter snotsHade någon den kombon? Har inte kommit igenom hela avsnittet än 😅
undead med 3 ghouls
@mikethemachine Det var två Varag skitter snots. Jag tycker du ska byta till Biased Ref snots.
Taskmört!
(för rättningen sen så hade ranta printat fel namn på mitt lag.)
Jag ändrar mig. Röstar på alla snotlingslag inklusive Jockes. Jag trodde det var 4 st snots anmälda. Vi kan vara vänner igen. 🤗
❤️ jag tar tillbaka ”taskmört” o säger ”fina fisken”
@inforthepain har du koll på vilket roster som är ”Jockes roster”?
Svårt att rätta för dig tänker jag :)
Gissar man som en noob så kanske man inte ska kunna vinna gissningstävlingen ;)