Alltså jag som inte ens är på plats är den med mest koll.... Danne vann med Necro, var avgjort innan sista matchen spelades när han redan hade fyra raka vinster. Snyggt jobbat @Ikki
Precis.... Jag tar på mig det dock... Hade inte läst på reglerna när vi gjorde rostret och utgick från standard grek-regler så block var redan taget varav dodge.
@kaju - Efter pratat med Danne (@Ikki) så var inte dodge sådär skitbra, men jag vill syna det när en går obesegrad genom en turnering ;)
Pitehunken är Adrian "Dr.One." det är inte hans naf-name, men sen Basse kallade honom Pitehunken på sin turnering på Swebba så har jag fortsatt med det, för jag hade samma respons som du av det namnet
Comments
https://www.youtube.com/watch?v=dX6YCRHBUMA ranta roster för halkbanan
Hmm, felpost och min tele vill inte ta bort det men kan väl passa på att önska alla en trevlig turnering när jag ändå är igång :)
tror inte att vanliga 'dödliga' kan ta bort poster :)
Ge oss lite updates hur det går ... :)
Eftersom jag har kontakter…. Så kan jag postA morgondagens runda:
Hur går det för er, har ni fått fram en vinnare?
Alltså jag som inte ens är på plats är den med mest koll.... Danne vann med Necro, var avgjort innan sista matchen spelades när han redan hade fyra raka vinster. Snyggt jobbat @Ikki
@Rainmaker .... för långsam :P
hahahahahahah vem är "Pitehunken"? HAHAHahahaha dör vilket coolt naf-name
Grattis @Ikki
Dodge werewolf är grejen alltså?
Precis.... Jag tar på mig det dock... Hade inte läst på reglerna när vi gjorde rostret och utgick från standard grek-regler så block var redan taget varav dodge.
@kaju - Efter pratat med Danne (@Ikki) så var inte dodge sådär skitbra, men jag vill syna det när en går obesegrad genom en turnering ;)
21+ i Net cas…. :D
Pitehunken är Adrian "Dr.One." det är inte hans naf-name, men sen Basse kallade honom Pitehunken på sin turnering på Swebba så har jag fortsatt med det, för jag hade samma respons som du av det namnet
Varav 14 fick han in mot snotlings
Men det viktigaste priset av alla vann jag, jag vann halkbananen för i min match mot Ikki där kom 1 reroll 1 för att göra mål
Preformance rating för HalkBanan
HURRA!!!
Mera bananer!!! :)