träningsmatch när jag fått iordning mitt första lag ställer jag upp på ! däremot har jag svårt med tiden för ligaspel, mest sporadisk slagpåse är min melodi!
nu är det bara en månad kvar till Snowbowl X. Där kan man få mer turneringsspel och revansch eller bara fortsätta glida på fin form. Seså anmäl er innan ni kommer på att ni bokat in något annat.
@simon och @finlj658 -> ni kan underlätta för framtida turneringsorganisatörer genom att ändra era namn i Tourplay till era riktiga naf-namn. jag löste det men det blev felmeddelande.
@Sluukas har även fel naf-nummer (men han deltog inte så det löste sig).
Stort grattis också till @simon för en otroligt fin premiärprestation - jag noterade en casual seger mot förbundskaptenen i sista. Ungefär så bra det kan bli utan noob-pris
Skriver här också för säkerhets skull: jag saknar två scattermarkörer, gröna i trä, som låg vid bord 20–22 - om någon råkat få med sig dem blir jag supertacksam för att få tillbaka!
NAF har hjälpt mig att byta ut mittt värdelösa naf-namn, som var mitt användarnamn från förra jobbet. Nu, och för alltid kommer mitt NAF-namn vara Ljunggren. Ja, jag vet att det inte är lika coolt som Pertan, Muminslayer, Sirvejlance eller Kastrull, men det är i alla fall bättre än Finlju658.
Återigen, tack för en supertrevlig turnering @grumplekins
Ha ha, hemskt gärna @Nyaga. Men min IT-aura är lika med noll, för det verkar som det inte går att editera sitt användarnamn på Swebba. Men jag heter iallafall rätt på NAF, Tourplay, och Stockbowl, och det är ju alltid nåt. Kampen går vidare!
Comments
D e helt okej @Skullflame
Vi löser det.
Nummer är inget måste på turnering, ingen får spp eller bestående men ändå
väldigt sporadiskt
tack för att man fick komma in och kika lite idag. För er jag inte hälsade på så var jag den kortklippta skumma killen med skägg som smög runt.
extra tack till Mumin och Ozt där jag spanade in nästan hela matchen!
Grattis @Jimmieblla
Grattis @Jimmieblla
Snyggt @Jimmieblla
Grattis @Jimmieblla!!
Grattis @Jimmieblla !! Och tack till alla som anordnade! @grumplekins , @Pertan mfl
Tack till arrangörer och trevliga motståndare!
Tack alla för en trevlig helg.
@83wotan jag är också ny, och tar gärna en träningsmatch om du vill. Vi behöver ju komma i form inför nya säsongen på ligan.
Tack alla och grattis alla hoppas vi kan göra om det nästa år. Superkul med så fin uppslutning, jag hade kul och hoppas alla känner likadant
Det var kul att äntligen spela en turnering. Bra jobbat och grattis @Jimmieblla
träningsmatch när jag fått iordning mitt första lag ställer jag upp på ! däremot har jag svårt med tiden för ligaspel, mest sporadisk slagpåse är min melodi!
grattis @Jimmieblla
nu är det bara en månad kvar till Snowbowl X. Där kan man få mer turneringsspel och revansch eller bara fortsätta glida på fin form. Seså anmäl er innan ni kommer på att ni bokat in något annat.
Tack alla för en väldigt trevlig helg!
En grej till:
@simon och @finlj658 -> ni kan underlätta för framtida turneringsorganisatörer genom att ändra era namn i Tourplay till era riktiga naf-namn. jag löste det men det blev felmeddelande.
@Sluukas har även fel naf-nummer (men han deltog inte så det löste sig).
Stort grattis också till @simon för en otroligt fin premiärprestation - jag noterade en casual seger mot förbundskaptenen i sista. Ungefär så bra det kan bli utan noob-pris
Tack själv @grumplekins
fint planerad turnering!
Stort grattis @Jimmieblla!
Härligt tack till alla deltagare och arrangörer!!
Superrolig helg!!
Skriver här också för säkerhets skull: jag saknar två scattermarkörer, gröna i trä, som låg vid bord 20–22 - om någon råkat få med sig dem blir jag supertacksam för att få tillbaka!
NAF har uppdaterat rekordsnabbt så det borde gå att få PR uträknat om någon orkar fixa det för 44 pers.
Tack allihopa och tack till arrangörerna för en riktigt kul turnering
GRATTIS @Jimmieblla
NAF har hjälpt mig att byta ut mittt värdelösa naf-namn, som var mitt användarnamn från förra jobbet. Nu, och för alltid kommer mitt NAF-namn vara Ljunggren. Ja, jag vet att det inte är lika coolt som Pertan, Muminslayer, Sirvejlance eller Kastrull, men det är i alla fall bättre än Finlju658.
Återigen, tack för en supertrevlig turnering @grumplekins
Ska du inte passa på att byta här på Swebba också @finlj658 ? ;)
Ljunggren ÄR coolt, eftersom ljung är en växt som knappast har grenar. Det är lite som att heta "Jellyfishtooth" egentligen.
Fixa i tourplay också så framtida TOs inte kissar på sig när de ska skicka listan sen.
Ha ha, hemskt gärna @Nyaga. Men min IT-aura är lika med noll, för det verkar som det inte går att editera sitt användarnamn på Swebba. Men jag heter iallafall rätt på NAF, Tourplay, och Stockbowl, och det är ju alltid nåt. Kampen går vidare!
@Mago - kan du fixa så @finlj658 kan få heta sitt coola nya NAF-namn på forumet?
Den här påminner mig om en insändare i kamratposten när jag var liten som lämnade ett starkt intryck på mig, och som jag därför minns:
Hej KP. Jag heter Daniel, och jag tycker det är töntigt. Varför kan inte jag få heta något tufft, som Tommy eller Peter?
Hej då från Daniel.