Vet vilka de är och det finns uppgifter på sajten (www.jsalomonsson.com/swebba). Det kan gå an att swisha imorgon också men det smidigaste är en banköverföring även om den inte hinner fram till imorgon.
Allmänt bra att tänka på
ta med en apparat som klarar wifi och är behändig som ni kan mata in resultaten i tourplay med.
jag är ny inom Blood bowl (började med BB3 i slutet av april) och har lirat två matcher TT. Jag försöker lära mig mer vad det gäller TT och undrar därför om det är ok att man kommer in och tittar lite på söndag?
om Det är ok: i vilken av lokalerna kommer ni hålla hus?
Självklart! Vi kommer spela inne i baren och rummet utanför. Om du vill ha en match mot någon på skoj kanske det går att ordna också. Fråga nån var grumplekins är så tar jag hand om dig. Eller välj någon som är trevlig istället, typ Juiblex eller ionas. :)
vi har en liga som spelar i samma lokal på torsdagar, och jag kommer hålla en nybörjarvånlig turnering i upplands-bro i påsk.
Kanon:). Jag kommer tyvärr inte kunna spela ligaspel fasta datum utan kommer vara en sån där tråkmåns som spelar sporadiska matcher och några turneringar :). Bb3 och snart fumbbl kommer få släcka största delen av mitt Blood bowl begär.
@83wotan bättre än inget spelande alls. bara kul med nytt folk och de flesta är vänliga och villiga att svara på frågor och förklara (om det inte är typ sista turnen i en avgörande match, då kan svarfrekvensen vara väldigt låg).
Comments
Dessutom behöver jag inte bli sur om jag åker på mycket Cas, eftersom det är väntat. När jag istället blir outbashed av t.ex. Skaven så blir jag sur.
Sur är bra. Cas är bra.
Men det är kasst om man glömmer beställa mat man vill ha:
https://www.jsalomonsson.com/swebba/b/F051653D-9E91-4BDD-82D5-F3ECB7B52ADE/In-Venue-Food-
Var sur. Ta cas. Men var inte kass och hungrig.
Är första rundan helt random?
Ja
När skulle man kunna se vilken coach som har vilken roster?
nu
fixade klart laget lagom till att rosters publicerades :D
@Oberwald_1 min mage är jätte arg och sur :)
@KaithOEX Koka upp lite ris, det är skonsamt för magen.
@KaithOEX Jag håller med @Oberwald_1
bra jobbat!
@KaithOEX Exakt, ta med lite till @kaju också.
Folk som inte har beställt mat till lördag (och inte sagt att de inte ville ha nån dum mat ändå):
@Bim
@finlj658
@Fredlund
@imp
@Ionas
@KazzTruul
@kepop
@NIWnW
@Oberwald_1
@reaper_man
@Luukas
@Theomir
Folk som inte har betalat ännu
Vet vilka de är och det finns uppgifter på sajten (www.jsalomonsson.com/swebba). Det kan gå an att swisha imorgon också men det smidigaste är en banköverföring även om den inte hinner fram till imorgon.
Allmänt bra att tänka på
Tjena
jag är ny inom Blood bowl (började med BB3 i slutet av april) och har lirat två matcher TT. Jag försöker lära mig mer vad det gäller TT och undrar därför om det är ok att man kommer in och tittar lite på söndag?
om Det är ok: i vilken av lokalerna kommer ni hålla hus?
mvh
Micke
Självklart! Vi kommer spela inne i baren och rummet utanför. Om du vill ha en match mot någon på skoj kanske det går att ordna också. Fråga nån var grumplekins är så tar jag hand om dig. Eller välj någon som är trevlig istället, typ Juiblex eller ionas. :)
vi har en liga som spelar i samma lokal på torsdagar, och jag kommer hålla en nybörjarvånlig turnering i upplands-bro i påsk.
Jag tar med en World Cup plan
Kanon:). Jag kommer tyvärr inte kunna spela ligaspel fasta datum utan kommer vara en sån där tråkmåns som spelar sporadiska matcher och några turneringar :). Bb3 och snart fumbbl kommer få släcka största delen av mitt Blood bowl begär.
vi ses på söndag!
Jag tar inte med plan för det glömde jag
@Skuld Bra anledning ändå.
@Skuld https://www.youtube.com/watch?v=wVRg2-E33F8&fbclid=IwAR1zZB2MUSsgVwyc5dBgY8HsT-heVhRy4v5LlLDNqvtOq4hqyBCvliEkGvM
Du och inforthepain har fått en egen avdelning på hemsidan @Skuld
@83wotan bättre än inget spelande alls. bara kul med nytt folk och de flesta är vänliga och villiga att svara på frågor och förklara (om det inte är typ sista turnen i en avgörande match, då kan svarfrekvensen vara väldigt låg).
@Fredlund har lämnat återbud pga förhinder - @NIWnW, ready OMO engines!
Jag hade inte fattat att man skulle skicka till samma konto för maten. Gjort överföringen nu
Skulle man överföra pengar för maten?
Kul! Förresten hänger du också hos Andy på twitch? Känner igen nicket:)
Nej ingen överföring för maten.
Bara förbeställa så det går smidigt
Haha säker på att jag läste något om det men min förvirring kan vara total.
Är det ok att köra utan nummer på några spelare? Det är ändå uppenbart vilka dom är.