Alicanteplanerna är väldigt smidiga för det här - lätta att ta med och lätta att plocka undan när man ska käka och skonsamma mot modellerna. Vi kan behöva komplettera med vanliga planer men vi tar det vid behov isf. Sen har ju föreningen ett antal i skåpet också.
Comments
Jag tar med en plan
Hur ser den begränsade eventmenyn ut?
Jag tar med en Alicanteplan.
Är det bara Alicanteplan som är av intresse? Annars kan jag ta med en "vanlig".
Jag tar med en wc-pitch :)
Alicanteplanerna är väldigt smidiga för det här - lätta att ta med och lätta att plocka undan när man ska käka och skonsamma mot modellerna. Vi kan behöva komplettera med vanliga planer men vi tar det vid behov isf. Sen har ju föreningen ett antal i skåpet också.
Menyn finns på hemsidan: https://www.jsalomonsson.com/swebba/b/F051653D-9E91-4BDD-82D5-F3ECB7B52ADE/In-Venue-Food-
Kan ta med Alicanteoplan
Tar med Alicanteplan
Tar med Alicanteplan
Kan ta med en alicanteplan
Tar med plan A jag med.
Jag tar med mig en WC pitch jag oxå.
Jag PLANerar att ta med en Alicante.
Tar med en Alicante plan också.
kan släpa med en plan jag med. den är ju faktiskt oerhört smidig för att transporteras.
Tar med Alicanteplan och så tvingar @Juiblex mig att ta med min Reikland Reavers neoprenplan också.
Hahaha
Jag lovar nästan @Oberwald_1 att om vi möts så får du använda den planen, om inte TO säger annat :-)
Wc plan medtages.
Som turneringsnovis undrar jag när man får reda på motståndare?
Vanligtvis brukar lottning ske precis innan match.. men med tourplay kanske det är annorlunda?
Efter runda 1 , så möter man nån som har skrapat ihop samma eller liknande poäng som du själv.
@Skullflame
Lottning sker inför omgång ett och sen efter varje omgång.
@grumplekins Inför runda ett kan nu faktiskt vara exakt precis nu! Seså! Lotta! Ge oss våra motståndare nu! 🥳
Det är en ganska dålig idé i min erfarenhet. Vem vet hur många Nurgle plockar om man föregår ödet…
Men om du vill kan du få laget du minst vill ha?
Jag tar vad som helst
Och när får man veta vem som har vilket roster?
Ikväll kl 2400 blir alla rosters offentliga
Fanns väl ett dvärglag så passar perfa för dig!
bäst är nog ändå att vänta med lottning tills på lördag då en vet med säkerhet vilka som är där osv.
@Skuld Gärna, har mött dom så många gånger så det känns tryggt nu för tiden.