I torsdags hade de i systemet att vi har 20 och 21. Han som var på plats visste inte om vi blivit informerade. Han visste inte heller om det bara råkade vara så just den torsdagen eller om det var tänkt att det skulle vara så framöver.
Säger Khorne-coachen… jag är alltid för att alver dör, oavsett vem de spelar för. En bloodbowlspelare får man faktiskt bara i julklapp. Den som vill rasta långsiktigt tänker fel.
Att *Khorne* dödar alla alver är helt naturligt, även om mitt lag bara lyckades ta en skalle när vi möttes :) Och att Slaanesh gör det är väl ockdå helt i sin ordning, för den delen. Men Nuffle...? :P
Comments
Har inte fått någon annan information heller!
30 och 31
I torsdags hade de i systemet att vi har 20 och 21. Han som var på plats visste inte om vi blivit informerade. Han visste inte heller om det bara råkade vara så just den torsdagen eller om det var tänkt att det skulle vara så framöver.
Var 20-21 stora nog att kunna ha dubbla matcher per bord?
Jag har skickat frågan vidare till Alphaspel och hoppas att detta endast är den mänskliga faktorn som spökar…
Även ifrågasatt hur det kommer sig att dom inte har frågat/meddelat oss kommande förändring.
Nej
Hej coacher!
Tyvärr har vi fått ett avhopp i ligan!
Men för att ska få spela lika mycket så har jag beslutat att vi aktiverar Commish laget/lagen igen!
Det är egentligen tre olika; Orc, Human och Flings.
Där motståndaren väljer vilket lag han vill möta.
Lagen ser ut som följer;
Där spelande commish väljer vilka skills som laget har (3 primary).
I matchrapporten för laget så noterar vi endast Fouls, CAS, Completion och TD som mercenary/star.
Först ut är Örjan och om jag förstod rätt så önskar han möta flings.... (lycka till), med @Ionas som coach för laget nu på tisdag kväll.
@Ionas har du möjlighet att aktivera laget och korrigera resterande matcher för Raztas lag?
Japp, jag vill möta köttbull- eh, jag menar *halflings* efter att ha haft dem som mitt huvudsakliga lag förr i tiden :D
Modeller antar jag finns i StockBowl-skåpet? Annars kan jag ta med mina Northfolk Nuggets som proxies om det behövs.
Vi har tyvärr inga Stockbowl Halflings figgar men jag tar med.
OK!
Lag som finns att låna på plats är Orcs, Undead och Humans om jag inte mins fel....
Kul match! Tack @Ionas :)
Uppdatering gällande bord i morgon 19 oktober!
I morgon har vi bord 10 och 11 samt bord 20 och 21!
Vi för en diskution med alphaspel om stående bord och mera information kommer inom kort.
Men för i morgon är det bord 10-11 och 20-21 som gäller!
För enkelhets skull:
/grumpen
...du ska inte spela imorgon alltså, @grumplekins ? :)
Hur gick det med borden i kväll?
Var det något strul utöver dom nya borde ??
Det stämmer förvisso, men principen gäller oavsett
Låter bara lite märkligt att du vill att Nuffle ska döda ditt eget lag 🤔
Säger Khorne-coachen… jag är alltid för att alver dör, oavsett vem de spelar för. En bloodbowlspelare får man faktiskt bara i julklapp. Den som vill rasta långsiktigt tänker fel.
Att *Khorne* dödar alla alver är helt naturligt, även om mitt lag bara lyckades ta en skalle när vi möttes :) Och att Slaanesh gör det är väl ockdå helt i sin ordning, för den delen. Men Nuffle...? :P
Nuffle är den ondaste av dem alla.