Season 37 Runda 4 ==> 14 oktober
Coacher!
Då har vi kommit in halvvägs i säsongen och nu gäller det att inte tappa bollen midd-field...
Några har föredömligt redan bokat in sin runda och för att förtydliga så är det bord 30 och 31 som vi förfogar över (rymmer 2 matcher per bord).
Vi har två släpande matcher (vilket är okay) som spelas i morgon och på torsdag, hejja hejja!
Vi har några spelare som utmärker sig i topp-listorna (vilket aldrig brukar vara bra...) så en block följt av en stamp uppmuntras...
Lite kul statistik så efter några matcher...
Varje match ger i snitt ca 50-70 till kassan till respektive lag...
Känns som om ligan består av lite mera bash lag... 4,3 CAS i snitt och 0,5 "fatala olyckor" per match... över 37 spelade (mitt lag är nästan oskyldiga här...)....
Lycka till och kör så det ryker!!
Comments
Skriver här med: jag o Simon bokar halva bord 30 torsdag 5/10
Nästan 12% av alla ligans dödade är mina. 🥲.
Inget skryt i ligatråden!
Nyaga vs. Jimmieblla på bord 30 12/10!
Vart ska jag annars göra det? Frugan o barnen bryr sig inte ett dugg.
😂
@Juiblex
Går det fortfarande att sätta bounties på spelare i andra lag, och går det fortfarande att skapa egna "awards" inom ligan?
@Nyaga det går att sätta på andra lag...
Borde gå att skapa, inte tittat så noga på det dock...
Awards som tex "Coachen Som Coacher Ligans Bästa Thrower med Might Blow får en öl" är alltid välkomna att sättas upp på sidan om. Sen är det kanske inte helt uppenbart att det finns en unik ikon för den awarden som man kan ge till laget.
Sådärja - nu är det en bounty på 30k på @Pertan s Gutter runner med block, dodge, sidestep, two-heads och +AV. Happy hunting!
@Nyaga skandalöst!! Jag oberopar prima nocte, eller nått annat humbug på detta! :P
Men har gört från Qronq Wildreaper att han jobbar bäst under press.
Jag och @helllstrom tänkte försöka köra nästa torsdag 12 oktober. Kan man boka in sig på något av de där två borden? Vet inte hur det funkar riktigt.
@Trolle och @helllstrom bara att ni skriver här att för den 12 så tar ni bord 30, eller 31 ;-)
Tar det i denna tråd också: jag och @razta tar halva bord 31 på torsdag 5/10 :)
Toppen. Då tar jag och @helllstrom (halva) bord 31 torsdag 12 oktober.
Jag och @finlj658 tar halva bord 31 nu på torsdag (5e)
Uppdatering: @razta har fått förhinder, så vi flyttar vår match till 12/10 istället.
Om jag har räknat rätt i tråden bör andra halvan av bord 31 vara ledig då, så vi bokar den :)
Jag och @Pertan tar halva bord 30 12/10. Därmed är båda borden helbokade om jag hängt med rätt.
Jag har fått förhinder nu på torsdag 12 oktober så jag och @helllstrom kan inte utnyttja halva bord 31 då och den halvan är därmed tillgänglig.
Jag och ozt kan ta bord 31 den 12e (dvs vi tar den)
Nytt är att vi har bord 20 och 21 ikväll. Oklart om det bara är tillfälligt.
Är dom dubbelbord dom med?
Tyvärr inte, jag har tagit bord 10 åt mig och ozt men det blir svårt att få in 3 pitch på 2 bord
Oxå lr istället
Istället
@razta har fått förhinder den här veckan också, så vi släpper vår plats ikväll igen. Med lite tur kan vi spela imorgon (fredag den 13:e - hurra!) eller på söndag istället, men det är inte säkert.
@Ionas, vad hade hänt med våra vanliga bord?
Jag o NIWnW bokar halva bord 30 till torsdag 19/10 för runda 5.
Osäkert om vi har de borden längre
Det var lite förvirring igår kring vilka bord som tillhör Stockbowl på torsdagar. Toppen om någon som vet kan informera!
30 och 31 ska vi ha. Ingen har kontaktat mig med annan uppgift. @Juiblex, har du hört annat?