Trodde Maestro var för gammal för att gå på dagis men ni kanske börjar lira tidigt i södern? Här lär vi ungarna köra scooter och strypa björn först och sen får de lära sig spela spel.
Njae, jag har en tuff förskolelärarinna som vägrar släppa mig vidare till skolförberedande verksamhet. Hon tycker jag sitter och målar gubbar för mycket.
Mitt nystartade Lizardmenlag Ketsubonkyo Followers missade att anmäla sig till Reserves Rumble. Finns det något lag här som är intresserade av att spela en match måndag 1/12 eller onsdag 3/12? Jag undviker om möjligt lag med över 1300TV och Orelake Privateers
Nu på fredag vore perfekt för mig egentligen, jag kan ta mig ner till Tullinge. Jag förstår dock om de passar dåligt för dig eftersom det kommer en massa annat folk och invanderar ditt hem samtidigt
Jag och Ogre-spelaren stenfan utmanar er som vill åka till norrort (Jakobsberg) och spela två matcher dagtid någon av dagarna 27 nov, 1 dec el 8 dec. Efter första matchen så switchar vi bara motspelare. Någon som känner sig manad?
Torsdagar funkar bättre än måndagar för mig, men tyvärr är jag redan bokad för en match den 27de. Dessutom har vi ju redan spelat 2 Andreas.
Men lysande initiativ! Om ni får till det, meddela mig så får vi se till att jag kan instacleara matcherna så att ni kan köra andra halvan av dagen med uppdaterade lag.
@Pellevin: Jo jag har kört 2 ggr mot både dig och stenfan så jag jagar efter nya motståndare. Jag säger till om det blir dubbelmatcher så vore det juste om du kunde godkänna mellan partierna.
Om ingen vill åka till Jakan de aktuella datumen så kan vi nog komma till alphaspel dagtid samma dagar. 27:e, 1:a, 8:e. Säg bara till om ni vill spela så ordnar vi nåt. Ozt, Muffloo, Slumpeen, suncar, Mooselord?
@suncar: Coolt! Behövs bara en spelare till så har vi ett gäng och kan bränna av två matcher var. Funkar det för dig att köra i Jakobsberg eller föredrar du alphaspel?
Nån annan som kan köra från lunch och framåt på mån 1/12?
@Il_Maestro:
Det är ju vilket som. Grejen med att beta av fler matcher samma dag är att det kräver att nån admin godkänner matchresultaten innan en påbörjar nästa eller?
@hellstrom Du är superutmanad, är du upplagd för att möta Nurglelaget i Årsta?
Det vore kul tycker jag.
Torsdag funkar mindre bra för mig, däremot i morgon onsdag exempelvis.
Eller kanske fredag?
Comments
Jag har lagt in Ketsubonkyo Followers i Open Season 1. Säg till om det var fel, så tar jag bort dem igen.
Om du vill köra tidigare kan du låna laget av mig. Men jag kan inte nu på torsdag.
Men lysande initiativ! Om ni får till det, meddela mig så får vi se till att jag kan instacleara matcherna så att ni kan köra andra halvan av dagen med uppdaterade lag.
Om ingen vill åka till Jakan de aktuella datumen så kan vi nog komma till alphaspel dagtid samma dagar. 27:e, 1:a, 8:e. Säg bara till om ni vill spela så ordnar vi nåt. Ozt, Muffloo, Slumpeen, suncar, Mooselord?
Jag kan mån 1/12, från nån gång efter lunch typ
Nån annan som kan köra från lunch och framåt på mån 1/12?
Det är ju vilket som. Grejen med att beta av fler matcher samma dag är att det kräver att nån admin godkänner matchresultaten innan en påbörjar nästa eller?
Jag spelar gärna i Jakobsberg
Det vore kul tycker jag.
Torsdag funkar mindre bra för mig, däremot i morgon onsdag exempelvis.
Eller kanske fredag?
Ska kolla vilken dag som passar bäst. Återknyter till dig ikväll!
Dina orker är utmanade av alvdjävlarna! Antar du utmaningen?
Jag jobbar i Solna och kan köra vardagkvällar från torsdag och framåt närmsta veckorna.
Jag måste kolla kalendern men någon gång nästa vecka borde funka.
Edit: Det var lite tightare än jag trodde. Hur ser fredag den 19:e ut för din del?
19 kanske funkar men är inte optimalt. Återkommer. Hur skulle annars någon kväll 22-23 funka?