Kamrater och vänner, då jag kör liga först näste vecka vill jag gärna ta en open imorgon. Har goblins och amazoner. Kan från ca 18 (spelar helst på Alpha). Kan oxå ta en friendly match och testa lagen vi spelar i ligan. (Då blir det Necro)
@DavidD Låter toppen! Mitt lag är halvmålat så jag kommer inte säga något oavsett vilket lag du tar 😁. Jag kan köra från 16 och framåt så välj du vad som passar bäst. Kör vi på Alpha?
Comments
Ja det var kul att också ses IRL!
Mina goa goblins vill gärna ha match måndag ca 18.45 eller tisdag lunch
Hm
Skulle kunna funka för mig. Har en match bokad 17. Jobb inne i stan fram till 12 och sen lunch men runt 13 kanske skulle funka.
@DavidD jag är sugen på att köra ett Skavenlag i Open. Går det att ordna.
@KriLLe börjar jobba kl 15 på tisdag
@finlj658 ge mig ett namn så ger jag dig ett lag
Kan bli tight då…
@DavidD , fan, nu måste man vara sådär kreativ igen:) Nåväl, jag döper mina råttor till Rats & Roll. Tack!
@finlj658 eh vad heter du på stockbowl?
@DavidD Ljunggren!
@finlj658 fixat
Kamrater och vänner, då jag kör liga först näste vecka vill jag gärna ta en open imorgon. Har goblins och amazoner. Kan från ca 18 (spelar helst på Alpha). Kan oxå ta en friendly match och testa lagen vi spelar i ligan. (Då blir det Necro)
Hejsan,
Blood bowl begäret har slagit till med råge trots förluster 😀. Någon som vill ta en Open match mot mina Orcs?
Jag kan följande tider:
Söndag 22/1 (när som helst)
Måndag 23/1 (från kl 16)
Tisdag 24/1 (från kl 17)
Torsdag 26/1 (från kl 16)
Någon som vill ta en fight mot mina sargade Amazoner imorgon vid 13 snåret på Alpha?
Ping @sirvejlance @finlj658 @Gränslandet @DavidD
@Chrixx jag tar gärna en Open i morgon
Taget @Ionas !!
Funkar 13:00 på Alpha?
Och vilka får nöjet att banka på mina stackars tjejer? Bullar eller huggisar? :)
13 bra. Kör med de glimrande adelsmännen.
Ingen annan som vill köra en open imorgon? jag har långsamma oskillade orcs 😁
@Clawful @Chrixx kanske onsdag?
@DavidD @Chrixx absolut, jag är på👍👍
@Clawful mina snygg-amazoner är på målning men kan komma med mina gamla så markerar jag dem på något vettigt sätt. Eller kör nåt proxy.
Vilken tid på onsdag är du på spelhumör?
@DavidD Låter toppen! Mitt lag är halvmålat så jag kommer inte säga något oavsett vilket lag du tar 😁. Jag kan köra från 16 och framåt så välj du vad som passar bäst. Kör vi på Alpha?
@Clawful onsdag kl 16 på Alpha blir fint
@DavidD Perfekt, ses där 👍👍
Tjenare alla monsterdiggare. Är det någon som är sugen på en öppen onsdag eller torsdag?
@GamleOle Jag kör gärna en open på torsdag om du har lust?
@Clawful rematch alltså! Vilken tid kan du?
@GamleOle Skoj med lite brottningsmatch på mittlinjen som senast 😁. Jag kan från 16 och framåt så bestäm du vad som passar bäst. vi kör på Alpha va?
@Clawful jag skulle kunna vara där vid 17! Yes Örnsberg the place to be!
Toppen, ses där 17 torsdag 👍👍