Open 36

124

Comments

  • Tack för välkomnandet. Träffade 3-4 pers igår på Alphaspel, var trevligt!

  • Trevligt att träffa er och hoppas ni hade en trevlig match.

    Jag glömde bort en husregel när jag skapade era lag. Nya coacher som spelar Open får en Young Blood stämpel på laget. Den tas bort efter tre matcher, men för de första tre så går inga permanenta skador in. Så alla stat minskningar, dödsfall mm ignoreras för de första matcherna. Därefter funkar allt som normalt. Jag har lagt till en [YB] tagg till era lag nu.

    Hojta till om ni behöver hjälp med något eller vill ta en match.

  • Kul att ni är med i gänget. Hoppas ni hade en kul match.

  • Mina amazoner söker en match imorgon 30e

    Kan hela dagen

  • Någon som känner för att ta en match nästa tisdag eller torsdag (eller båda). Har nystartat Khorne och Goblin lag som skulle behöva brytas in.

  • Någon som är sugen på en Open på fredag?

    Kan köra i princip närsom under dagen :)

  • Någon som vill ta en match mot mina amazoner imorgon torsdag 13e runt lunch? (Dvs start från kl 11 till kl 14)

  • edited April 2023

    Nån som vill ta en open på söndag? Erbjuder ogre med en match under bältet eller underworld med 3 matcher, (dvs med en jävligt jobbig gutterrunner..)

  • Fredags-bump!

    Ingen som ser en fredagseftermiddag med lite blood bowl framför sig?

    Amazoner erbjudes i open :)

  • @Chrixx Vad tror du om en rematch mot mina vampyrer? Jag kan nog först sen eftermiddag-kväll.

  • @Ionas TAGET! :)

    Välj tid / plats du som passar dig.

  • Söker en open till måndag 17e, med start kl 19 på Alphaspel

    Spelar med Amazoner

  • Är någon sugen på en öppen imorgon vid 18?

  • Är torsdag så vi "paxar" härmed bord 28 :)

  • @Chrixx tack för igår! Bra resultat tillslut :)

  • Tack själv @GamleOle, jäklar vilken rysare det blev :)

  • Är det någon som är sugen på lite jävelskap på lördag runt lunch?

  • Söker en open till torsdag 25e - kan hela dagen.

    Ev köra testmatch för lag till nästa open / liga

  • Nån som vill ta en open imorgon söndag kl 10 på alpha?

  • Hej Blood Bowl och open-spelare. När s36 närmar sig sitt slut gör även open det. Sista dagen för open är söndag 4e, men ta gärna matchen innan så ni kan köra squig eller komma o kika på finalen.

    Troligen blir det en någon kortare sommar-open som kommer avslutas när det blir en ny ligasäsong till hösten.

  • edited May 2023

    Någon som vill köra en open nästa vecka fredag?

    Gärna över en öl eller tre.

  • @Pertan alltså den 2/6? Jag kan definitivt tänka mig både Bertil och Blood bowl!

  • @GamleOle låtwr som en plan! Säg kl 18 på bishops?

  • Är någon sugen på en open mot Skavens torsdag 1 juni. Gärna en motståndare utan tackle :)

  • @finlj658 ska vi ta en sista showdown och ev in it to win it på torsdag?

  • @Chrixx hann tyvärr före @DavidD, men nästa säsong då djäklar får du möta mitt Undead lag i open. Lycka till i semin!

  • @finlj658 får se vad de blir för skräp i (sommar)open. Möjligt att jag drar igång ett nytt Necro-lag.

Sign In or Register to comment.