Tjenamors, jag är lite sugen på att komma igång och är sugen på match men i min tekniska okunnighet så fattar jag inte hur jag lägger till lag på sidan :)
@GamleOle messa mig, @DavidD eller @Juiblex lagnamn och ras så löser någon det. Sen skickar du ett nytt mess när du byggt klart laget så anmäler någon det till ligan (man kan inte anmäla själv när ligan startat).
Ja, helt galen match. Men kanske framförallt galen andra halvlek, där vi gjorde 5 mål. Stod 1-0 efter första halvlek. Jag tog emot bollen och försökte jag scora snabbt. Tänkte att jag hade större möjlighet att göra 1TTd & ta ledningen med 2-0, än att försöka skydda bollen med 3 ogres o 4 gnoblars , vilket lyckades. Då behövde, och gjorde @Chrixx en snabb TD tillbaka. Sen repeterades detta spel några gånger 😂 Praise nuffle
Comments
Nån som är sugen på match i veckan? Erbjuder Ogres, eller orcher om det krisar.
@sirvejlance om det funkar på onsdag (stan eller Alpha funkar båda) så kör gärna mina nybakade Amazoner.
Yes! Jag slutar 17.00 i gamla stan. Alpha eller stan spelar ingen roll för mig. @Chrixx
Bishops i Gamla Stan kl 17:00? @sirvejlance
Perfekt @Chrixx vill du möta ogres?
Spelar ingen roll @sirvejlance ta det du känner för :)
Ogres 👹 it is then 😁
Någon annan som är sugen på en match på Alphaspel på torsdag mot mina nya Orcs? Jag kan när som helst mellan 16-22 isåfall.
Tjenamors, jag är lite sugen på att komma igång och är sugen på match men i min tekniska okunnighet så fattar jag inte hur jag lägger till lag på sidan :)
Tjena @GamleOle ,
det kan @DavidD eller @Juiblex hjälpa till med tror jag 😀
@GamleOle messa mig, @DavidD eller @Juiblex lagnamn och ras så löser någon det. Sen skickar du ett nytt mess när du byggt klart laget så anmäler någon det till ligan (man kan inte anmäla själv när ligan startat).
@GamleOle hej och välkommen! Du kan tyvärr inte lägga till lag själv. Men pma mig lagets namn och typ så lägger jag upp ett.
Kom ihåg att tömma / säga till om kassan ska tömmas efter redraft. Den som glömmer får en bounty på random spelare (skoj? allvar? Endast Nuffle vet)
Jag har 10k kvar i kassan på min slann. Tänkte om nån kan vaska dem?
@Ionas Yes fixar! Ska bli gött att få rulla lite ettor så man får gå och lägga sig arg igen :)
Har skapat laget.
@Ionas
Gott! Jag har lagt till spelare och sådär så det är klart!
@GamleOle vad heter ditt lag? så lägger jag in det i open
@DavidD et @GamleOle fixat
Nice
4-2? 😶
Helt galen match @Ionas :)
@sirvejlance satte 3 TTM !!!
@Chrixx men varför stoppade du honom inte?!?
:-)
Ja, helt galen match. Men kanske framförallt galen andra halvlek, där vi gjorde 5 mål. Stod 1-0 efter första halvlek. Jag tog emot bollen och försökte jag scora snabbt. Tänkte att jag hade större möjlighet att göra 1TTd & ta ledningen med 2-0, än att försöka skydda bollen med 3 ogres o 4 gnoblars , vilket lyckades. Då behövde, och gjorde @Chrixx en snabb TD tillbaka. Sen repeterades detta spel några gånger 😂 Praise nuffle
Är det inte hoppande grodor så är det flygande gnoblars.. jag tycker @sirvejlance bara borde få köra dwarfs..😋
Hahaha! Med vassa tärningar är den tredje dimensionen bäst att färdas i! Så om dvärgar får pogo-stick i nästa errata, så kan jag tänka mig det. 😆
@Clawful
Deathroller med pogo for the win!
Hhahahaha 😂😂😂
Då tackar vi för dagens slagsmålsklubb och min första match med det här gänget. Mycket trevligt!
Tack själv! Väldigt trevligt och bråkig match 😁