StockBowl Open challenges

2456

Comments

• Självklart! Mer BB måste vara bättre för folket! (Och dig).
  • Extra bonus om du får lite mng i den matchen :)
  • mufflo wrote: »
    Extra bonus om du får lite mng i den matchen :)
    Förlorade en spelare igår, så lite mng låter inte så tokigt ;)

• Jag vill spela mer. Någon som vill lira en Open-match på måndag kl 18 på Alphaspel?
  • Jag är beredd på att få spö den torsdagen som kommer om någon vill vara sadist :)
  • edited October 2014
    okej ingen som vill lira ett game idag på alphaspel??
  • Tänkte bara påminna om att det fortfarande är torsdagar som vi har vigt för Blood bowl. Om ni vill spela andra dagar är det i mån av plats och att någon unionmedlem med nycklar finns på plats och kommer vara kvar tills ni är klara. Så bli medlem i eller se till att ni åtminstone talat med någon unionmedlem innan ni planerar matcher där andra dagar och var medveten om att ni kan komma få avbryta om det kommer folk och ska slå upp för ett spel av något slag.
  • Slumpeen wrote: »
    okej ingen som vill lira ett game idag på alphaspel??
    Jag hade gärna lirat, men jag är hos mamma på västkusten. Fråga igen när det inte är höstlov :)
  • Ny spelare i öppna ligan här. Nån som vill köra en match mot mina pro elfs? Torsdag 6/11 el 13/11? Jag börjar helst mot någon runt 1000k. Pellevin, Ozt, Muffloo, Zeke73, Slumpeen, suncar?
  • Jag spelar gärna 6/11
  • @Slumpeen söndag kl 13 @ Alphaspel?
  • @Pellevin Challage accepted.
  • edited November 2014
    @Il_Maestro: torsdag kan jag också, om du inte är upptagen mot Pellevin. Kanske du orkar spela två matcher?
    @Suncar: om du kan på torsdag möter jag gärna dina svarta får... Öh, getter. :)
    @Slumpeen: om dina undervärldare är redo på torsdag kan vi spela.
    @Pellevin: ser fram emot att få möta dina mörkalver vid tillfälle.

Handsken är kastad. Vem antar utmaningen?
  • @Zeke73 jag antar mig utmaningen.
    Kl18 torsdag alphaspel.
  • @Slumpeen: Coolt, vi ses!
  • edited November 2014
    Jag har blodad tand trots senaste förlusten. Någon som känner sig hugad till match 13/11? Ozt, Muffloo, Zeke73, Slumpeen, suncar?

@Zeke73 tyvärr ska jag till jobbet idag efter matchen men tack för matcherbjudandet
  • @Il_Maestro: Jag kör gärna mot dig 13/11.
  • @Zeke73: grymt! Då blir det match. Jag mailar lite senare, är på jobbet nu.
  • @Zeke73: Wildwood Sharpshooters utmanar dig. Vågar du acceptera utmaningen?
  • @MartinS: absolut, jag behöver en ny alv-zombie till mitt lag! :)
  • edited November 2014
    Någon annan den 13/11 som är sugen på match på alphaspel runt kl 12-13? Ozt, Muffloo, Slumpeen, suncar? (Jag kommer möta Zeke73 kl 17.15 och är sugen på att klämma in en match innan det.)
  • Ska tyvärr spela ligamatch den dagen.
  • @Il_Maestro Vill du ha en returmatch, eller en dos commishgobbos, så är jag redo.
  • @Pellevin: Visst returmatch är givet. Slå lite lösare den här gången bara. Ha ha.
  • edited November 2014
    Dito :) Jag kör numera med tre journeymen. :P
  • Då min motståndare Il_Maestro fått förhinder undrar jag om någon annan har lust att ta en match mot Drakenhof Deadskins imorgon 13/11 efter 17?
  • Tyvärr blev det ett extramöte på dagis kl 18 så kvällsmatchen mot Zeke flyttar till annan dag. De andra två matcherna är dock fortfarande aktuella.
Sign In or Register to comment.