@Bockyralls Det går alldeles utmärkt att hoppa in i Open. Sen så kommer ligorna starta om i Januari och då krävs det redraft för spelade lag. Behöver du hjälp att skapa lag och anmäla det?
Nån som har lust att möta ett rookielag för lite knapriga SPPs och en trevlig stund? Jag kan spela så det kommer flyta på tidsmässigt. Kom igen. ”ANY GIVEN SUNDAY”
@Juiblex Låter fantastisk! Jag är på preliminärt. Låt mig kolla med frugan ikväll så återkommer jag!
Edit: alltså fantastisk att spela. Inte stukat självförtroende. Lovar att vara precis så halvusel som jag brukar vara så du får säkert tillfälle att känna dig som en BB-gud.
Comments
@Pertan har skickat svar i pm
@DavidD jag spelar gärna en openmatch på torsdag. Föredrar du att jag kör mitt nuvarande lag, eller att jag bygger ett blodtörstigt stuntylag?
@Pellevin kan du köra dagtid? Ska på bio kl 17 45
Isf gärna stunty
@DavidD, lessen, jag vill spela på kvällen.
Någon som vill spela en openmatch mot mig på torsdagkväll?
@Pellevin Jag har ingen match och kör gärna.
Edit: Bokat. Ses 18 Pellevin.
Kommer tyvärr åka till landet imorrn så hinner inga fler Open i veckan 😢
Har fått torsdagen fri om någon är sugen på open
@DavidD mina amazoner tar gärna upp handsken på torsdag?
Har vi någon annan som är sugen på en open match torsdag från ca 1800??
@Juiblex ev jag! Dubbelkollar hemma men ”borde” gå.
Open-match på torsdag 18/11? Rookie-Orks.
@Skullflame vilken tid?
@DavidD 18:00
Tänkte göra comeback med mina råttor inte spelat bb sen i somras spelar gärna på Torsdag om någon har lust då det väl är gratis då.
Lite i sista minuten men någon som vill/kan spela en Open imorgon?
ingen som nappar? :P
@pertan jag laddar mina tärningar för att stjäla allt silver i sala i morgon!!
Jag kan imorgon lördag! Om platsen är Stockholm :)
@Bockyralls tyvärr så är helgen körd för mig.
Nån annan som villkan lördag? Skickar in ett dvärglag i smeten. Om det går bra att komma in nu alltså?
@Bockyralls Det går alldeles utmärkt att hoppa in i Open. Sen så kommer ligorna starta om i Januari och då krävs det redraft för spelade lag. Behöver du hjälp att skapa lag och anmäla det?
Lag kan jag sätta ihop enligt regelboken bara jag vet vad begränsningarna är. 1000 TV? Samt var jag skickar in den nånstans?
Vi behöver coachnamn och lagnamn. Sen skapar vi laget på hemsidan så får du köpa in det du vill där sen.
Tackar :)
coachnamn: Bockyralls
Lag: Dwarf Giants
Kan spela söndag också om nån är på.
@Bockyralls jag och Pertan ska köra på Theodoras (fridhemsplan) imorgon söndag kl 13. Hittar du någon som vill spela med dig får ni gärna haka på
@DavidD Ja gärna det låter skojs :)
Nån som har lust att möta ett rookielag för lite knapriga SPPs och en trevlig stund? Jag kan spela så det kommer flyta på tidsmässigt. Kom igen. ”ANY GIVEN SUNDAY”
Så! Dwarf Giants redo för spel! Taggade till tusen med massa härliga fans redo att dra folk en masse till stadion.
@Bockyralls jag spelar gärna en match mot dig nu på torsdag om du kan?
Efter helgens besök i Sala så är jag både skör och ett stukat självförtroende, något som jag räknar med att du utnyttjar väll i matchen!!
om inte du kan så spelar jag gärna mot någon annan också!!
någon??
@Juiblex Låter fantastisk! Jag är på preliminärt. Låt mig kolla med frugan ikväll så återkommer jag!
Edit: alltså fantastisk att spela. Inte stukat självförtroende. Lovar att vara precis så halvusel som jag brukar vara så du får säkert tillfälle att känna dig som en BB-gud.