Fick idag inviga min nya random skill Dirty Player. Funkade rätt bra. 1 kill, 1 seriously injured (-1 AG på en skaven blitzer), 4 badly hurt, 2 KO och 2 stun. Men han blev utvisad, så jag vet inte om det var värt det.
Fråga: Jag kanske vill spela Ogres I Open. Kan jag helt enkelt redrafta mitt befintliga lag och nollställa det och sen skapa ett nytt? Det verkar bra rent databasekonomiskt men jag kanske missar nån Y2K-fara.
Comments
Ska vi säga kl 12:00 på alphaspel
Jag kan printa och ta med pitch
@Morn82 toppen!
Fick idag inviga min nya random skill Dirty Player. Funkade rätt bra. 1 kill, 1 seriously injured (-1 AG på en skaven blitzer), 4 badly hurt, 2 KO och 2 stun. Men han blev utvisad, så jag vet inte om det var värt det.
@Pellevin Skitspel.
Någon som vill möta mina Goblins på torsdag?
Någon annan än Nyaga som vill möta min skavens på torsdag? De har ett gäng nigglade så det är perfekt läge för Undead coacher att farma zombiesar. :D
Fråga: Jag kanske vill spela Ogres I Open. Kan jag helt enkelt redrafta mitt befintliga lag och nollställa det och sen skapa ett nytt? Det verkar bra rent databasekonomiskt men jag kanske missar nån Y2K-fara.
Som openansvarig säger jag ja så länge det funkar utan att det blir nåt knas med övergång från 16 till 20.
Kanske att någon annan som har bättre koll på databasen har något annat att säga.
Jag fick köra några redraftvarv för att bli av med banken, men bara jag redigerar ner dedicated fans sen borde det väl vara kosher?
Det låter som det borde fungera. Var bara försiktig så du inte åker på de extra kostnader som spelarna får efter första säsongen.
@Ionas - för tydlighets skull - jag tänkte drafta ett nytt lag från scratch med samma namn och logga. Inga spelare portar över.
Så jag tänkte återuppliva mina Frazzleflesh Fumblers ännu en gång, hur gör jag?
Det är alltså
celarain, Undead, Frazzleflesh Fumblers
jag kommer in på sidan men är osäker om det räcker att någon skapar laget åt mig. Hjälp :)
@celarain laget finns nu.
Tack @Pellevin!
Får Open-lag lira ligan nästa säsong?
@Skullflame ja, men dom behöver givetvis redrafta innan dom får hoppa in
@Juiblex givetvis
Mina alver söker en open på torsdag, runt 18
Mina alver söker en match till nu på torsdag.
Någon som vill/vågar?
@Moozer nu har du chansen!
Ditt lag har ju tränat mot alver och vet vart skon skall sättas….
Mina alver söker en open imorgon tisdag, runt 19
Varit tyst på open fronten senaste tiden.
Någon som vill ta en sväng-om mot mig på torsdag?
Ingen som vill spela?
Kan även onsdag om det hjälper
@Morn82 jag kan kanske nästa vecka om du kan, helst början av veckan i sånt fall.
Jag vill gärna spela en openmatch eller två på dagtid nästa vecka.
@Pellevin inte helt omöjligt att jag inte kan. Höstlov så får ser hur jag kommer loss.
@Pertan kan på tisdag
@Morn82 vi pre bokar tisdag då. Plats och tid?
@Pertan det är inte omöjigt att du inte kan, och det är möjligt att jag kan. Vi får höras vidare då du vet mer.
Mina alver söker en open till måndag 1e / torsdag 4e. Kan väl hela dagen.
@Pellevin @Pertan