Open 33 lag // matcher // resultat

Eftersom sidan bråkar kör vi lite här.

Skriv coachnamn, ras och lagnamn. Sök sedan matcher här och skriv skills och TV efter match.

Med det sagt tar jag gärna en open imorgon torsdag kl 15 med mina Elven Unions.

// DavidD dvs Open-ansvarig.

«1345

Comments

• Pellevin, Imperial Nobility, Wurtbad Sublimes

Jag vill gärna spela ikväll (torsdag) mot någon som inte vill spela med kort.

• @Veldare om du vill köra en open ikväll så är @Pellevin på!

• Jag dyker upp på Alphaspel, med lag, kring 18. Finns det någon som vill lira då, så kör vi.

• @Pellevin jag kör gärna en träningsmatch!

• Oops, du har förstatjing @Veldare

• edited September 2021

gärna @Pellevin om vi hinner. jag behöver va färdig senast kl 20:00

kan jag lira med samma lag som i Ligan? (Black Orcs, Örk pöjkarna TV 990)

• Ok, skall vi starta lite tidigare då? Vad sägs om kl 17?

• edited September 2021

blir toppen färdig på jobbet kl 15:00 så jag är flexibel med starttid

• @veldare - du kan spela i Open med Black Orcs, men du får skapa ett separat lag - annars levlar du i ligan.

• Kul! Då ses vi kl 17.

Du har väl förstått att du inte kan köra samma lag i open som i ligan?

• Och för att vara extra övertydlig: Du kan givetvis skapa ett identiskt lag men deras spp och övrig utveckling kommer vara helt separata från varandra.

• ah, jag hade att vagt minen av detta, men pga att sidan var nere kunde jag inte kolla.

Då får det bli ett otroligt snarlikt black Orc lag

• Det funkar! Bra, då ses vi vid 17. Kul!

• Jag lirar gärna en match idag om någon är sugen. Antingen Open med Goblins eller träningsmatch med Renegades.

• @Nyaga Open? Jag är sugen på att lira skavens

• visst kan man anmäla lag i denna tråd så länge sidan är nere?

Sirvejlance, woodelf, Oakstream Yellos

• @sirvejlance ja tills vidare så att folk vet vad du spelar vid ev möte

• Om alla som vill spela open är vänliga och skickar sin startroster till mig så skall jag få liv i en ligasajt för detta.

• Skicka den till ekidx1 at gmail

• edited September 2021

Hell Pit Hornets (skaven) vs Töntbollarna (goblin, placeholder namn) blev 2-2. Ett gäng permanenta skador och 3 permanenta dödsfall.

Vi lägger in resultatet direkt på Stockbowlsajten inom kort.

• Någon som vill ta en Open match i morgon torsdag på Alpha? Erbjuder svårt sargade råttor.

• Om du vill köra någon annan gång (har ligamatch imorgon) så har jag ett sargat nobilitylag som dina råttor kan få mala ner.

• edited September 2021

@Pellevin Gärna. Min ligamatch blev flyttad till i morgon också. Så jag måste backa på min Openförfrågan. Jag har match 2 på fredag men dagarna efter det så kan jag nästan varje kväll.

Sen kan vi argumentera om vem som är mest sargad. Jag och Nyaga tog en "friendly" open match med 2 Niggling och 3 deaths.

• Jag har en niggling och en mng. Så jag får köra med två journeymen istället för en line och en bodyguard.

Det låter alltså som att du kanske har råkat värre ut. Men å andra sidan är Skaven starkare än ImpNobs.

Och som tröst fick jag en random dirty player på min lineman som snodde MVPn.

• edited September 2021

Skönt. Jag kör med 3 journeymen. En ska kliva in och försöka fylla storråttans skor. Blir säkert bra det.

• Någon som har lust att spela en popen match på söndag?

• @Veldare mina alver är på.

Tänker du på alphaspel? Vilken tid?

• @Morn82 japp Alpha spel om du inte föredrar någon annan stans. Som den dilettant jag är har jag hela söndagen fri.

Sign In or Register to comment.