@morn Jag kör hellre en dungeon då jag tycker den är roligare. Jag har moduler och allt som behövs till det. What say you? Är du snäll kan vi köra med kort...!
Nån annan som troligen är fri för Open imorgon kväll? Jag har fått 75% säkerhet på ett återbud om ligamatch och vill vädra nåt av mina B-lag i så fall...
Comments
Gärna!
@Morn82 reggar du matchen?
@Moozer I fix.
Vilken tid kan du ifrån?
@Morn82 17 ish.
Söker en open till torsdag 1e, kl 18.30 Har bråkiga orker på TV 1610.
Nån som vill gosa med Oggar i Open imorgon kväll?
Kom igen då, lek med gubbar med mig
@DavidD jag tror att jag måste redrafta mina humans 'Uman'.
Glöm texten.. såg att jag har varit med i Open 16 utan att spelat en match så måste ha redraftat till den.
Väntar svar från @NIWnW om vi spelar liga nu på torsdag eller nästa.
Det betyder att jag troligen kommer behöva en open match till en av dom
Jag har Flings och Delfs redo
@Morn82 flings mot mina woodisar? Jag har ingen match på torsdag.
Det kan vi göra. Blir dock att köra på båt. Men det fixar vi. 1710?
@morn Jag kör hellre en dungeon då jag tycker den är roligare. Jag har moduler och allt som behövs till det. What say you? Är du snäll kan vi köra med kort...!
Och är du riktigt snäll så kan jag plocka upp dig när du slutar. Passerar ju Spånga på vägen in till Alpha.
Dungeon kör jag då hellre med mina dark elf.
Flings är för långsamma för Dungeon.
@Morn82 Helt ok om du vill köra med dom istället.
Nån annan som troligen är fri för Open imorgon kväll? Jag har fått 75% säkerhet på ett återbud om ligamatch och vill vädra nåt av mina B-lag i så fall...
Jag har fått återbud på min ligamatch. Kan köra 7evens eller Open.
Förutsatt att lånelaget på Alpha finns tillgängligt
@Duckwing Jag har fått återbud på min ligamatch. Kan köra 7evens eller Open.
Jag fick liga trots allt, så är inte till nån nytta för dig ikväll tyvärr.
OK, bortse från mina poster ovan. Jag åker hem istället
@Duckwing är det för sent att få dig att ändra dig? fick precis återbud. Kan spela open med UW eller Ogres.
@Duckwing är det för sent att få dig att ändra dig? fick precis återbud. Kan spela open med UW eller Ogres.
Jag kan övertalas. Det blir Khemri för min del.
Ogres eller Underworld med Hakflem. Känns som det förstnämnda blir mest lattjo eller?
Välj du så fixar jag matchrapport osv :)
@Duckwing
EDIT: OK jag väljer Ogres om du inte svarar :P. Jag finns där från 17-tiden ca, behöver snacka ihop mig med butiken om helgen.
Det blir bra!
@grumplekins Ska vi prova båtbowl?
Jag valde standard - gillar det bättre men ställer upp på vad som, inklusive min första dungeonmatch sen typ 1990.
Behöver en motståndare på torsdag. Finns det någon där ute?
Söker en open till imorgon. På Alpha eller i min källarlokal i Axelsberg. Ledig hela dagen.
Någon som vill köra en open imorgon?
Kan typ hela dagen. Har ett gäng magra Flings och några köttiga Delfs
Match på torsdag någon?