Christian, ny spelare här, kör en kort intro på allmänt tråden.
Har anmält mitt Nurgle lag till Open (med viss ångest med tanke på hur de har presterat i tidigare matcher med polarna...) så att man köra lite innan nästa säsong kickar igång.
Utmana eller hojta gärna till om ni vill köra en match!
"Nurgles Delight"
Ps. Tyvärr inte målade av mig... Commission painted. Postar mina stapplande första steg i måla tråden ;)
Med tanke på läget, och att Open rullar på tills vidare, är det och att köra en extra match. Ni kan själva välja om det är stadio, båt eller fängelsehåla.
@TjabboPluring Det är inte särskilt stor skillnad på reglerna. Det är fortfarande samma spel där man tycker att man överlistat motståndaren, men tärningarna är ännu listigare.
Comments
@Moozer jag skulle kunna spela imorgon, onsdag, om det funkar för dig?
Tyvärr.. bara torsfag som funkar med jobbet.
Jag kan damma av ett gäng goblins till på torsdag om intresse finns.
@Ionas Ja! Tid?
Söker en open till torsdag, helst lunch / dagtid. Går nog att spela i min källarlokal om man vill slippa undan folk.
Nån som vill spela en open imorrn?
Hej,
Någon som har bb feber och vill köra en open i helgen?
Jag
@Juiblex
Hej,
Christian, ny spelare här, kör en kort intro på allmänt tråden.
Har anmält mitt Nurgle lag till Open (med viss ångest med tanke på hur de har presterat i tidigare matcher med polarna...) så att man köra lite innan nästa säsong kickar igång.
Utmana eller hojta gärna till om ni vill köra en match!
"Nurgles Delight"
Ps. Tyvärr inte målade av mig... Commission painted. Postar mina stapplande första steg i måla tråden ;)
Hej o välkommen. Med tanke på läget så kommer nog open rulla på ett tag till.
Gott nytt alla!
Är du frisk, glad och immun (eller iaf 2 av 3) så kom och spela en match mot mina orker imorgon :)
Ena dotterns fördelsedag imorgon så jag kan inte men kör gärna annars första bästa tillfälle mot vem som helst :)
Med tanke på läget, och att Open rullar på tills vidare, är det och att köra en extra match. Ni kan själva välja om det är stadio, båt eller fängelsehåla.
Här är open @Chrixx
Tack @DavidD får helt enkelt tjata till mig en match här ;)
@Chrixx kör gärna en match eller två mot dig!
Grymt @Juiblex hur koordinerar vi dag/tid/plats, kan man skicka PM på något sätt här?
Då stänger vi Open 19 och rullar (tärningarna) vidare med en sommar-open och BB2020
Någon som vill spela? Har bara spelat BB1 på steam tidigare så kan inte de nya reglerna åker bort om en vecka.
Open 19 är tyvärr stängd o avslutad
@TjabboPluring Det är inte särskilt stor skillnad på reglerna. Det är fortfarande samma spel där man tycker att man överlistat motståndaren, men tärningarna är ännu listigare.