Larssonrex wrote: » Open Torsdag?
DavidD wrote: » Vi sätter som ett stunty-lag man kan spela extra
NIWnW wrote: » DavidD wrote: » Vi sätter som ett stunty-lag man kan spela extra Alltså att man kan ha två lag i open om det ena är Stunty?
Kan ta en open imorgon kväll om någon är sugen. Har ligamatch 16 så troligen redo för fajt vid 19.
Jag kör gärna en match mot dig @grumplekins
Taget!
Jag tror jag kör mina Ogres då, ok?
Reggar du matchen?
japp
Någon som är öppen för en Open i morgon torsdag? Ett halvfånigt orklag kan erbjudas.
@Moozer
min tidigare match är inställd så jag kan tidigare om du kan, när som från och med nu
Fri för match på torsdag! Any takers?
Söker en Open till torsdag, runt kl 15.
jag vill också spela Open torsdag kväll.
@grumplekins ska vi göra en dungeon då? Returmöte.
@Moozer Det är en tänkbar variant - drömmen vore ju att två till vill spela så vi kan ta den lite senare i höst. Men ska vi säga att du får förstatjing på motståndare och att vi kör om ingen annan nappar?
Får kasta in handduken. Förkyld som satan och känns dumt att vara bland folk.. nästa vecka!
@DavidD Båt? Ogres? Fixar 15 och kan ta med lappar.
@grumplekins jag är på!
Ledig för Open ikväll när alla spelar liga. Hade gärna släppt ut mina Underworld mot nåt i hyfsat jämnt tv-skikt.
söker open till torsdag
har färska Flings och några desarmerade Delfs
@Morn82 jag kör gärna på torsdag om du vill!
@Moozer vad är du sugen på att möta?
Ska du ta oskulden på mina Flings?
Comments
Jag har mina rookie flings samt Dark elf som spelat en säsong innan
Vad tror du om humans vs Delfs?
Låter fint ! Vilken tid?
Yes boss
Kan ta en open imorgon kväll om någon är sugen. Har ligamatch 16 så troligen redo för fajt vid 19.
Jag kör gärna en match mot dig @grumplekins
Taget!
Jag tror jag kör mina Ogres då, ok?
Reggar du matchen?
japp
Någon som är öppen för en Open i morgon torsdag? Ett halvfånigt orklag kan erbjudas.
@Moozer
min tidigare match är inställd så jag kan tidigare om du kan, när som från och med nu
Fri för match på torsdag! Any takers?
Söker en Open till torsdag, runt kl 15.
jag vill också spela Open torsdag kväll.
@grumplekins ska vi göra en dungeon då? Returmöte.
@Moozer Det är en tänkbar variant - drömmen vore ju att två till vill spela så vi kan ta den lite senare i höst. Men ska vi säga att du får förstatjing på motståndare och att vi kör om ingen annan nappar?
Får kasta in handduken. Förkyld som satan och känns dumt att vara bland folk.. nästa vecka!
@DavidD Båt? Ogres? Fixar 15 och kan ta med lappar.
@grumplekins jag är på!
Ledig för Open ikväll när alla spelar liga. Hade gärna släppt ut mina Underworld mot nåt i hyfsat jämnt tv-skikt.
söker open till torsdag
har färska Flings och några desarmerade Delfs
@Morn82 jag kör gärna på torsdag om du vill!
@Moozer vad är du sugen på att möta?
Ska du ta oskulden på mina Flings?