Swishat. Har inte bestämt mig för build ännu men jag ska väl klara deadline tänker jag.
Kommer bila från Bromma och tror jag skall hämta @Coma i söderghettot i Hägersten. Erbjuder upphämtning vid lämplig plats, för hög musik och trängsel i en för liten bil om någon behöver.
Jag hoppar gärna på i Hägersten eller Liljeholmen jag med om det finns plats.
Mvh Micke
Du får gärna åka med mig @Martin08. Jag planerar att passera Tumba kl 08:32. Men om du kommer med pendeln är det ännu bättre ifall du kliver av i Tullinge. Jag passerar Tullinge station kl 08:27, och där blir det lättare för oss att hitta varandra än det är i Tumba.
Som jag förstod det skulle det finnas golvyta för sovsäckar i spellokalen? @Pellevin?
Ja till allt! De som vill bo hos mig får dock räkna med att de måste ta med sånt de behöver (täcke, kudde, lakan, madrass etc). Kommer du från långt borta kan du få sova på soffa. Då behöver du inte ta med madrass.
Det är möjligt, men inte troligt, att en katt flyttar in denna vecka. Men den skall bo på vinden, och jag får säga till ägaren, som skall flytta in samtidigt, att han får hålla den där uppe till efter helgen.
Japp, om Linus får in sin roster idag så är Jan nr 13.
Gott om tid ju.
Har druckit öl i skogen på en vardag så jag fick feeling och byggde om den.
Får se om jag lärt mig något och kommit tillbaks till att kunna positionera eller om jag floppar igen. I så fall måste jag nog tänka om till WC
Ja, det är ju lite av poängen här, att testa om det lag man funderar på att köra håller måttet.
Jag gissar att jag kommer att köra den listan jag provade i Sundsvall på WC, men jag har ett möjligt alternativ som jag kommer att testa nu i helgen. Nurgle utan pestigors. De är för dyra IMHO. Tar alltid hellre två rotters.
Ja, det är ju lite av poängen här, att testa om det lag man funderar på att köra håller måttet.
Jag gissar att jag kommer att köra den listan jag provade i Sundsvall på WC, men jag har ett möjligt alternativ som jag kommer att testa nu i helgen. Nurgle utan pestigors. De är för dyra IMHO. Tar alltid hellre två rotters.
Bästa Nurgle-bygget borde vara Borak och Rotters med Dirty Player på allt.
Comments
Roster kvar att tänka på.
Jag hoppar gärna på i Hägersten eller Liljeholmen jag med om det finns plats.
Mvh Micke
Erik, kan jag åka med dig från Tumba?
Vilken tid isf?
Då gör vi så.
Såg att jag ska göra om min laganmälan för övrigt.
Är inte riktigt hemma på Dornbirchreglerna..
Känns som att deras excelark är halvbra, typ.
Daniel får höra av sig om jag gort ngt tokigt.
@Pellevin får man bo hos dig eller? Och isåfall. Vilken tid passar att man dyker upp?
Det är möjligt, men inte troligt, att en katt flyttar in denna vecka. Men den skall bo på vinden, och jag får säga till ägaren, som skall flytta in samtidigt, att han får hålla den där uppe till efter helgen.
Dock så kan man vara lite hygglig mot sin omgivning, och strunta i sin XXXXXL Kingsize luftmadrass :P
ok om du har strumpa kring flaskan
Dock så verkar vi inte kunna grilla pga rådande eldningsförbud... Så jag är inne på att koka korv till lunch, sen pizza på kvällen
Dubbel korvfest!
Gott om tid ju.
Har druckit öl i skogen på en vardag så jag fick feeling och byggde om den.
Får se om jag lärt mig något och kommit tillbaks till att kunna positionera eller om jag floppar igen. I så fall måste jag nog tänka om till WC
Bästa Nurgle-bygget borde vara Borak och Rotters med Dirty Player på allt.