SkogsBowl II 27-8 juli

245

Comments

  • brocCooLi wrote: »
    DavidD wrote: »
    Jag jobbar på att komma. Förra skogsbowlen var mycket rolig!

    om en bortser från att behöva se Pellevin halvnaken stup i kvarten så ja.

    Varför vara halvnaken när man kan vara helnaken?

  • Jag är intresserad men vågar inte anmäla mig ännu.
  • Är mycket sugen. Ska kolla om det finns hotell i Tumba! ;)
  • DamnDmitri wrote: »
    Är mycket sugen. Ska kolla om det finns hotell i Tumba! ;)
    Det finns sovmöjligheter i spellokalen.
  • DamnDmitri wrote: »
    Är mycket sugen. Ska kolla om det finns hotell i Tumba! ;)
    Bor inte du i Stockholm? Pendeln till Tumba tar drygt 20 minuter.
  • @Pellevin jo, det gör jag. Men sova är inte min starka sida ;)
    Just nu somnar jag runt 6 på morgonen... Så känns nästan oöverkomligt att komma sig dit ut så tidigt. Men man brukar klara av det ett par dagar så förhoppningsvis!
  • edited July 2019
    Jag kommer! Åker gärna Pellebil från Tumba
    Betalt oxå
  • Kul @DavidD, vi har ju ouppklarade affärer.
  • @Pellevin - ska man boka plats i pellebilen? isf vill jag också ha... :)
  • Pellevin wrote: »
    Kul @DavidD, vi har ju ouppklarade affärer.

    Hjälp
  • Det kommer att finnas bilplatser åt alla. I värsta fall kör jag två varv.
  • Pellevin wrote: »
    Det kommer att finnas bilplatser åt alla. I värsta fall kör jag två varv.

    minst tre varv i rondellen.
  • Hur många deltagarplatser har turneringen?
  • TBH är det lite oklart, men i det brukar alltid gå att lösa, så just nu har vi ingen cap.
  • När är sista anmälningsdag och roster inskick?
  • 24de juli
  • @DamnDmitri klart du ska vara med, du lever bara en gång.
  • Ok, chefen har gett klartecken till att det går att knoppa hos mig under den aktuella helgen. Casa Pellevin håller öppet igen.
  • Hur många platser har du? Jag tar gärna en.
  • Du är varmt välkommen. Men det enda jag kan lova är just plats, all utrustning måste du själv ta med.
  • Plats är allt jag behöver.
  • Swishat. Har inte bestämt mig för build ännu men jag ska väl klara deadline tänker jag.

    Kommer bila från Bromma och tror jag skall hämta @Coma i söderghettot i Hägersten. Erbjuder upphämtning vid lämplig plats, för hög musik och trängsel i en för liten bil om någon behöver.
  • Thursablot wrote: »
    Swishat. Har inte bestämt mig för build ännu men jag ska väl klara deadline tänker jag.

    Kommer bila från Bromma och tror jag skall hämta @Coma i söderghettot i Hägersten. Erbjuder upphämtning vid lämplig plats, för hög musik och trängsel i en för liten bil om någon behöver.

    Taget! Kan Liljeholmen vara bra? Annars kan jag ta mig till Hägersten.
  • @Thursablot jag är förmodligen inte hemma och det var DubBowl 17-18 augusti jag pratade om. Återkommer om det förändras
  • coma wrote: »
    @Thursablot jag är förmodligen inte hemma och det var DubBowl 17-18 augusti jag pratade om. Återkommer om det förändras

    Mitt intresse kvarstår iaf :)
  • Thursablot wrote: »
    Swishat. Har inte bestämt mig för build ännu men jag ska väl klara deadline tänker jag.

    Kommer bila från Bromma och tror jag skall hämta @Coma i söderghettot i Hägersten. Erbjuder upphämtning vid lämplig plats, för hög musik och trängsel i en för liten bil om någon behöver.

    Jag hakar gärna. Var i Hägersten? Kan även ta mig till liljeholmen (sorry @pellevin)

  • Sådärja, färdigmålat! Nu blir det en helt annan roster än de jag tidigare testat. Denna har uppenbar potential att vara riktigt rutten. Men man får ju så många skills på tier 3.
  • Jag upptäckte att jag redan bokat upp mig på annat håll nu i helgen. Kan någon annan testa slann-rostret jag tänkte prova och berätta hur det gick? :P
  • Duckwing wrote: »
    Jag upptäckte att jag redan bokat upp mig på annat håll nu i helgen. Kan någon annan testa slann-rostret jag tänkte prova och berätta hur det gick? :P

    Vi vann! :-)
Sign In or Register to comment.