Kollade på en Ogrebuild igår, men tänkte inte ens på den mysiga möjligheten. Fast ett par Gobbostarplayers vill jag nog ha, så att jag kan få lite tyngd i blockspelet.
Wings for the Baron - bygga flygplan till tyska krigsmakten under WWI - forska tech osv, och på så sätt tjäna flis och påverka kriget
Time of Crisis - du leder en släkt under romarrikets turbulenta dagar på 200-talet - bli viktig, rik och mäktig - själv lite skeptisk till att man orkar det här samma dag som tre BB-matcher (iaf i min ålder)
*Arctic Scavengers - led en grupp överlevare i postapokalyptisk istid, slåss med andra grupper om lokaler, mat och prylar.
Dessutom
*BB Team Manager - led ett BloodBowl-lag genom en hel säsong.
Comments
Idrotten räddar!
BB team manager
Arctic Scavengers
Wings for the Baron
Time of Crisis
Epic of the Pelopponesian War (haha)
Behöver någon slags intresseindikation för att orka
Spelar gärna andras spel också
@pellevin det blir bara värre framåt natten
Finns det micro på plats om man vill värma mat eller kan man värma på fönsterbläcket?
Samt att det finns lite läsk, kaffe och enklare frukost.
Amazon
Dark Elf
Dwarf
Elf
4 Human
Khemri
Necromantic
Nurgle
Undead
Wood Elf
Wings for the Baron
Time of Crisis
Arctic Scavengers
går hem från kontoret om en timme
Jag är gärna med på lite brädspel (beroende på hur jag tar mig hem) men vet inte vad det är för något :O Ta med nåt?
Time of Crisis - du leder en släkt under romarrikets turbulenta dagar på 200-talet - bli viktig, rik och mäktig - själv lite skeptisk till att man orkar det här samma dag som tre BB-matcher (iaf i min ålder)
*Arctic Scavengers - led en grupp överlevare i postapokalyptisk istid, slåss med andra grupper om lokaler, mat och prylar.
Dessutom
*BB Team Manager - led ett BloodBowl-lag genom en hel säsong.
Spel med asterisk är kortspel.
tummenupp!
Inser att jag även kan erbjuda Sentinels of the Multiverse om collab-superhjälte-kortspel låter roligare?
Ä nu blir det wings for the baron av utrymmesskäl - Arctic Scavengers är större...