Open season 13

16781012

Comments

• Steave wrote: »
    DavidD wrote: »
    Mina amazoner söker en lunchis till torsdag på Alpha. TV 1460.
    @denkan @smokey @skullflame @imp @steave @scribbler ni har typ samma TV, game on?

Har ligamatch på kvällen, och vill inte lämna för stort tidshål mellan, så lunch känns lite för tidigt, men om 14 funkar för dig så är jag på.

Taget!

• Hej! Liber Null är fortfarande lite lätt på jakt efter motstånd till torsdag - har blivit generöst erbjuden stryk av Raztas chaos men om det finns något mer sportsmannamässigt förslag står vi beredda att anta det istället. Blir det inget så tar vi våra blåmärken och gnäller :P.
  • Hej! Liber Null är fortfarande lite lätt på jakt efter motstånd till torsdag - har blivit generöst erbjuden stryk av Raztas chaos men om det finns något mer sportsmannamässigt förslag står vi beredda att anta det istället. Blir det inget så tar vi våra blåmärken och gnäller :P.

Jag lirar gärna mot dig på torsdag. Mina tilltufsade Skaven på TV1130 borde vara lagom nivå?
  • 1400 Chaos letar motstånd vilken dag som helst faktiskt efter kl 16:00. Open 13.
  • Nyaga wrote: »
    Hej! Liber Null är fortfarande lite lätt på jakt efter motstånd till torsdag - har blivit generöst erbjuden stryk av Raztas chaos men om det finns något mer sportsmannamässigt förslag står vi beredda att anta det istället. Blir det inget så tar vi våra blåmärken och gnäller :P.

Jag lirar gärna mot dig på torsdag. Mina tilltufsade Skaven på TV1130 borde vara lagom nivå?

Taget! Det är ju vi i Säsong 27 omgången efter också :)
  • Perfekt, då lirar vi på torsdag på Alpha!
  • Jag vill spela en openmatch på torsdag kl 18 på Alphaspel. Nån som är sugen?
  • Pellevin wrote: »
    Jag vill spela en openmatch på torsdag kl 18 på Alphaspel. Nån som är sugen?

Möter dig gärna om du vill!
  • Duckwing wrote: »
    Spännande! Då bokar vi 1/11 :)
    Jag måste tyvärr boka av våran match för torsdag. Men kör gärna nästa vecka.
    Mitt tv är nu 2 030 000 tack vare inköp ev en Dearhroller

• Morn82 wrote: »
    Duckwing wrote: »
    Spännande! Då bokar vi 1/11 :)
    Jag måste tyvärr boka av våran match för torsdag. Men kör gärna nästa vecka.
    Mitt tv är nu 2 030 000 tack vare inköp ev en Dearhroller

OK, vi tar en raincheck

• Juiblex wrote: »
    Pellevin wrote: »
    Gärna! Dungeon eller bät?
  • Pellevin wrote: »
    Juiblex wrote: »
    Pellevin wrote: »
    Gärna! Dungeon eller bät?

Spelar igen roll för mig!
    Alpha strax efter 18?
  • Nyaga wrote: »
    yep!

@Nyaga Skriver du en rad när ditt lag är slutgiltigt? Gillar att skriva ut matchbladet innan jag går ifrån kontoret. Du har en massa pengar du kan köpa grejer för om du vill. Jag la upp matchen igår.
  • Jag köper inget - syns kl 18!
  • Pga sent inställd ligamatch undrar jag lite försynt om någon vill spela en open-match i kväll?
  • Mago wrote: »
    Pga sent inställd ligamatch undrar jag lite försynt om någon vill spela en open-match i kväll?

Jag vill. Skaven TV1380 med en Blitzer på skadelistan.

• Det är taget! :)

Ska sätta ihop ett rookielag av någon sort, kanske blir det proxade modeller om det är ok?

Jag kan vara i lokalen till 18.
  • Mago wrote: »
    Det är taget! :)

Ska sätta ihop ett rookielag av någon sort, kanske blir det proxade modeller om det är ok?

Jag kan vara i lokalen till 18.

Perfekt! Ta vilka modeller du vill, helt lugnt.

• Söker en match för dom som gillar inducments till nästa vecka (8/11)
    Någon som vågar?
  • Någon på för torsdag?
  • @DavidD, vad sägs om en Open snart?
  • Pertan wrote: »
    @DavidD, vad sägs om en Open snart?

Jag är rätt låst just nu med Stockholm Filmfestival. Hör av mig.
  • edited November 2018
    Jag spelar gärna en openmatch på torsdag. Provar gärna dungeonbowl om möjligt.
    Jag spelar gärna en openmatch på torsdag. Provar gärna dungeonbowl om möjligt.
    mina dvärgar möter dig gärna. Dock helst på vanlig plan

• Nå nå, hellre vanlig plan än ingen plan antar jag :)
    Nå nå, hellre vanlig plan än ingen plan antar jag :)
    Topp. Då ses vi på Alpha ikväll (18)
    Jag printar
  • Jag har goda nyheter för alla dvärghatare.
    Jag har 2 missed next till nästa match (en guard bloker och en runner)

De dåliga nyheterna är att jag har svärföräldrarna på besök nästa vecka så jag är desperat av att få spela blood bowl på torsdag (15/11)
Sign In or Register to comment.