Hej! Liber Null är fortfarande lite lätt på jakt efter motstånd till torsdag - har blivit generöst erbjuden stryk av Raztas chaos men om det finns något mer sportsmannamässigt förslag står vi beredda att anta det istället. Blir det inget så tar vi våra blåmärken och gnäller :P.
Hej! Liber Null är fortfarande lite lätt på jakt efter motstånd till torsdag - har blivit generöst erbjuden stryk av Raztas chaos men om det finns något mer sportsmannamässigt förslag står vi beredda att anta det istället. Blir det inget så tar vi våra blåmärken och gnäller :P.
Jag lirar gärna mot dig på torsdag. Mina tilltufsade Skaven på TV1130 borde vara lagom nivå?
Jag lirar gärna mot dig på torsdag. Mina tilltufsade Skaven på TV1130 borde vara lagom nivå?
Taget! Det är ju vi i Säsong 27 omgången efter också
@Nyaga Skriver du en rad när ditt lag är slutgiltigt? Gillar att skriva ut matchbladet innan jag går ifrån kontoret. Du har en massa pengar du kan köpa grejer för om du vill. Jag la upp matchen igår.
Comments
Taget!
Taget! Det är ju vi i Säsong 27 omgången efter också
Möter dig gärna om du vill!
Mitt tv är nu 2 030 000 tack vare inköp ev en Dearhroller
OK, vi tar en raincheck
Spelar igen roll för mig!
Alpha strax efter 18?
@Nyaga Skriver du en rad när ditt lag är slutgiltigt? Gillar att skriva ut matchbladet innan jag går ifrån kontoret. Du har en massa pengar du kan köpa grejer för om du vill. Jag la upp matchen igår.
Jag vill. Skaven TV1380 med en Blitzer på skadelistan.
Ska sätta ihop ett rookielag av någon sort, kanske blir det proxade modeller om det är ok?
Jag kan vara i lokalen till 18.
Perfekt! Ta vilka modeller du vill, helt lugnt.
Någon som vågar?
Jag är rätt låst just nu med Stockholm Filmfestival. Hör av mig.
Jag printar
Jag har 2 missed next till nästa match (en guard bloker och en runner)
De dåliga nyheterna är att jag har svärföräldrarna på besök nästa vecka så jag är desperat av att få spela blood bowl på torsdag (15/11)