Open season 13

168101112

Comments

• Denkan wrote: »
    Nån som vill köra en Open 13 match idag på AS ? (Kort varsel jag vet) Kör Chaos 1380 pts
    Kan nästa torsdag

• Kör S27 match då, men torsdag efter det annars ?
  • Denkan wrote: »
    Kör S27 match då, men torsdag efter det annars ?
    Taget.
  • Mina råttor (1110) letar motståndare till Torsdag kl 18 på Alpha.
    Gärna någon på samma TV men alla förslag är välkomna.
  • Mina råttor (1110) letar motståndare till Torsdag kl 18 på Alpha.
    Gärna någon på samma TV men alla förslag är välkomna.

Samma här med mina 1340 woodies (jag och mike har redan spelat)
  • @Steave Det som återstår av mina Chaos Dwarfs efter Mikes omilda behandling kör gärna mot dig på torsdag.
  • edited October 2018
    Pellevin wrote: »
    @Steave Det som återstår av mina Chaos Dwarfs efter Mikes omilda behandling kör gärna mot dig på torsdag.

Ja, han gör sånt, dödade två av mina alver och MNGade en tredje :P
    Låter bra! Ses då :)
  • Kul! Alphaspel på torsdag kl 18 då. Jag tar med matchlistor.

Fem journeymen :)
  • Pellevin wrote: »
    Kul! Alphaspel på torsdag kl 18 då. Jag tar med matchlistor.

r

Legion Entrangere?
  • Pellevin wrote: »
    Kul! Alphaspel på torsdag kl 18 då. Jag tar med matchlistor.

Måste ju ha disposable gubbar som man kan mata chorfs med eller hur? :D
  • Nykläckt chaos finnes till match nu tors 18/10 kl 18 typ - kan gå upp lite i TV (räknar ändå med förlust)
  • Nykläckt chaos finnes till match nu tors 18/10 kl 18 typ - kan gå upp lite i TV (räknar ändå med förlust)
    Hade jag inte varit uppbokad redan så hade jag antagit din utmaning

• @mikethemachine? Oklar på om ditt senaste inlägg var ang tors 18/10... men jag kan iaf
  • @grumplekins det är till nu på torsdag. Sugen på match mot råttorna?
    Jag är på, kollar här varje dag nu. Lovar :)
  • Söker en motståndare till måndag nästa vecka (22/10)
    Så om du vill ha en utmaning så är mina Dvärgar redo?
  • @grumplekins det är till nu på torsdag. Sugen på match mot råttorna?
    Jag är på, kollar här varje dag nu. Lovar :)

Vi kör! Kl 18?
  • @mikethemachine - match skapad, jag valde regular för jag har inte provat båt och sånt och behöver fortfarande lite tt-vana innan jag krånglar till det
  • @mikethemachine - match skapad, jag valde regular för jag har inte provat båt och sånt och behöver fortfarande lite tt-vana innan jag krånglar till det

Perfekt, för detta är min 3:e TT match sedan 2007.
    Så jag är också påväg tillbaka in i det.
    Ses på Torsdag :)

Najs - snabb fråga: köper du nåt till laget innan vi spelar eller ska du sitta på cashen? tänkte skriva ut matchblad imorgon om det går. Kan eventuellt behöva en bra proxy-lösning för en star player isf också :P

Najs - snabb fråga: köper du nåt till laget innan vi spelar eller ska du sitta på cashen? tänkte skriva ut matchblad imorgon om det går. Kan eventuellt behöva en bra proxy-lösning för en star player isf också :P

Jag låser på torsdag. Vad är det för SP du behöver? Har några som jag kan ta med
  • DavidD wrote: »
    @mikethemachine - match skapad, jag valde regular för jag har inte provat båt och sånt och behöver fortfarande lite tt-vana innan jag krånglar till det

Jag låser på torsdag. Vad är det för SP du behöver? Har några som jag kan ta med

Bussigt!

Det beror lite på om mike köper en spelare eller inte - står han kvar på nuvarande lag är det lugnt, då har jag bara råd med babes, men annars kan jag behöva en motorsåg (kan ju alltid ställa en dvärg på plan eller dylikt) - inget hot eller så Mike! :P
  • Påminn mig så tar jag med en dvärg med motorsåg
    Påminn mig så tar jag med en dvärg med motorsåg

Tack! Egentligen vad som helst med såg, jag lirar chaos - men hör av mig om det blir aktuellt!
  • En till pantad n00b-fråga - är star players från Spike kosher? Eller är det LRB6.0 som gäller?
  • Vi är 11 sköna råttor, med svansen på rätta stället, som söker Er som gillar lite hårda tag för en träff ikväll.
  • En till pantad n00b-fråga - är star players från Spike kosher? Eller är det LRB6.0 som gäller?
    Det som gäller är de Star Players som är godkända för turneringsspel av NAF. Du hittar dem antingen här: https://www.thenaf.net/wp-content/uploads/2017/05/NAF-Rules-Update-v1-3.pdf eller i sectionen team references på stockbowls webbplats.
  • Söker en Open till nästa torsdag (25e) runt lunch. På Alpha.
  • @DavidD, jag kanske kan om du är sugen på att möta mina dvärgar?
  • Pertan wrote: »
    @DavidD, jag kanske kan om du är sugen på att möta mina dvärgar?

Tack för utmaningen men 420k skillnad i TV blir lite väl tufft.
    Pertan wrote: »
    @DavidD, jag kanske kan om du är sugen på att möta mina dvärgar?

Tack för utmaningen men 420k skillnad i TV blir lite väl tufft.
    Bättre än 430 som det skulle vara mot mina.
    Kom igen. Våga back to back Dwarf

Sign In or Register to comment.