ahh, hade inte hittat cusom upgrade så jag skrev de tre första i kolumn 1 och nästa tre i kolumn 4. Det hamnade sålunda på TW. Ska jag skicka om den så det blir enhetligt eller räknar du med att folk likt mig gör fel och ser 1220 lika rätt som 1100
Jag har "rättat" alla som gjort som du @thursablot för att få det enhetligt. Din metod är fin förutom att kolumn 1-6 inte kommer med när man skriver ut papperet och således syns det inte för motståndaren vilka skills som är från början och vilka som dyker upp omgång 4. Men som sagt, det är fixat.
Antal hittils kompletta rosters: 19
Antal olika lagraser: 15
Bra spridning Sverige!
Väntar på 8 rosters till, några som är lite sega och några som skall kompletteras så idag ser det ut som vi blir minst 27 coacher. Kan vi trycka det över 30 så det blir en hyffsad turnering? Det har varit 3 återbud redan så vi skulle egentligen varit där...
@Pellevin, fråga. Kommer dessa pälsmonster att vara på plats eller är dom ute och reser någonstans under övernattningsdynget? Fråga två på det, är hundarna stora?
Av okänd anledning så är jag himla hundrädd. I fall ovan inte skulle vara ett problem för mig så sover jag gärna hos dig.
Personligen tycker jag det största problemet med de icke-officiell tärningarna är att de alla har för dåligt fasade kanter, vilket leder till sämre randomiseringseffekt på de löjligt korta tärningsslag som förföljer detta spel.
Jag funderar på att införskaffa några 12-sidiga D6 tärningar. Lite för att det är coolt och de rullar bra mycket bättre än vanliga D6 tärningar (mina special D6 rullar iofs väldigt bra).
Nu behöver jag bara göra Några 12-sidiga Blood Bowl tärningar...
nope. Nåväl. Jag kommer sätta en cap på hur många som kan vara med nu, låt oss säga 32 och beställa planer efter det. Då finns det en möjlighet för folk att komma in men det kommer bli fullt.
Tackar. Har i virrigheten blandat ihop Borlänge, NAFC och detta med att jag inte betalat bilhyra till ozten. Fram tills jag började packa dagen innan så hade jag för mig NAFC var helgen efter tullinge. Den hektiska våren sätter sina spår. Sjukt peppad efter englandsfiaskot med en start av tre raka förluster helt utan något att skylla på annat än att jag var dålig.
I och med att det är en skola uppkommer funderingen kring huruvida man får sitta och förlusta sig med en öl till matcherna?
Jag tror inte att det går några ersättningsbussar. Så tunnelbana till antingen gullmarsplan eller liljeholmen och sedan tvärbanan därifrån till årstaberg för att där byta till pendeltåget söderut.
Comments
Antal olika lagraser: 15
Bra spridning Sverige!
Väntar på 8 rosters till, några som är lite sega och några som skall kompletteras så idag ser det ut som vi blir minst 27 coacher. Kan vi trycka det över 30 så det blir en hyffsad turnering? Det har varit 3 återbud redan så vi skulle egentligen varit där...
3 Maj har vi slutspel så då hoppas jag man får med några till.
Av okänd anledning så är jag himla hundrädd. I fall ovan inte skulle vara ett problem för mig så sover jag gärna hos dig.
Jag funderar på att införskaffa några 12-sidiga D6 tärningar. Lite för att det är coolt och de rullar bra mycket bättre än vanliga D6 tärningar (mina special D6 rullar iofs väldigt bra).
Nu behöver jag bara göra Några 12-sidiga Blood Bowl tärningar...
Betyder det att det är närmare att hoppa av vid Flemmingsberg istället för Stockholm central för att åka vidare till Tullinge?
I och med att det är en skola uppkommer funderingen kring huruvida man får sitta och förlusta sig med en öl till matcherna?
Pendeltågen är inställda Stockholm C - Årstaberg från onsdag 28/5 kl 22:00 till måndag 2/6 kl 05:00 pga banarbete