Men yay @Stareater! Nu har du ju i alla fall två Wardancers! Vips är ditt lag svinjobbigt igen.
Thihi
Efter att ha spelat lite bash så förstår jag folks generalla hat/rädsla för Wardancers. Dom är ju hemska.
Fast väldigt squishy. Tror inte dodge eller block har hjälpt mig defensivt mer än en eller två gånger i alla matcher hittills och med 7 i armour är hjärtat i halsgropen varje gång.
Nu finns det faktiskt ingen kvar i ligan att spela mot för mig. Alla coacher har spelat sin senaste match mot mig. @snow@emilskaya@oft@ikki@radge@basse ingen av er som känner för ändra er och hoppa in i ligan ändå? Ni övriga får bakläxa och får ta och spela mot varandra också.
Jag insåg att jag för två matcher sedan kunnat inkassera mitt mini-mvp-regn, men inte gjort det. Hur löser vi det? Ska jag lotta bland nu befintliga spelare eller retroaktivt kolla vilka spelare som fanns då och lotta bland dem?
Jag har inte heller gjort mitt mvp-regn, vi gör dem innan nästa match bara. Sedan förlänger vi säsongen så fler hinner spela upp sig också börjar slutspelet söndagen 3:e december istället
Final ett: Motionsspår I Umeå (Orc’s) vs. Pinky Blinders (Humans).
Perfekt försvarsspel i första halvan gjorde att Motionsspåret inte ens tog sig över till Blinders planhalva.
Sedan tog det fem turns innan Blinders kunde göra 1-0 vilket de kunde försvara tiden ut.
Närmast kvittering var mercenary gobon som tog bollen i 7:e rundan och tog sig en flygtur genom Air-Gamlia, tyvärr Så blev kastet otroligt tamt där en scattrade tre rutor bakåt och valde att försöka landa mellan Solomons och Aunt Polly, vilket inte var nära...
Comments
Troligtvis sant, så när får vi se Lars-Henrik in action igen då?
Min pestigor med +AG, +ST, extra arms och block var också rätt bra på att leka alv med bollen.
Inte som mina Wardancers. På tre matcher har de slagit sex dubbelettor på dodgar, och då dog ändå den ena i första matchen.
Ska bli intressant det här. Vem kan spela på söndag?
Kanske, kan du ta dig ut till Sävar på söndag kväll?
Jo men det borde inte vara helt omöjligt
gött mos... ses då
Hoppas vi båda får massor av pengar och ingen dör
...och massvis med spp för de fem spelare jag har kvar i laget.
Jaråååååå
Efter att ha spelat lite bash så förstår jag folks generalla hat/rädsla för Wardancers. Dom är ju hemska.
Fast väldigt squishy. Tror inte dodge eller block har hjälpt mig defensivt mer än en eller två gånger i alla matcher hittills och med 7 i armour är hjärtat i halsgropen varje gång.
Du mötte ju mig sist
Tyvärr så är det så, ja.
Vilka kan spela denna vecka? (är väl bara @emilskaya, @murrtin och eventuellt nya spelare jag får möta enligt våra regler.)
Kollade kollektivtrafiken och tyvärr finns det inte några alternativ som fungerar.
Ettan mot femman
Två - fyra kör ett gruppspel.
Går bara en vidare till final eller kör vi att två går vidare också en finalpol på tre? Vad tycker du?
Tycker själv en finalpol på tre....
Perfekt försvarsspel i första halvan gjorde att Motionsspåret inte ens tog sig över till Blinders planhalva.
Sedan tog det fem turns innan Blinders kunde göra 1-0 vilket de kunde försvara tiden ut.
Närmast kvittering var mercenary gobon som tog bollen i 7:e rundan och tog sig en flygtur genom Air-Gamlia, tyvärr Så blev kastet otroligt tamt där en scattrade tre rutor bakåt och valde att försöka landa mellan Solomons och Aunt Polly, vilket inte var nära...