Bubble Säsong 13 - Info och "allt-annat-tråden"!

11112131517

Comments

• Jag är mitt uppe i en lägenhetsflytt men borde kunna komma loss nästa vecka.
  • Jag kan gejma på måndag och tisdag (7, 8) nästa vecka sen måste det bli ännu en vecka bort.
  • Bubble.swebba.com kommer vara nere en stund till. Håller som sagt på att flytta. Borde vara uppe igen ikväll.
  • Lite försening i serverhallen. Ny ETA: imorgon kväll. Ingen fiber i nya lägenheten så jag måste rodda ihop nåt adsl istället, vad det verkar.
  • Ny vecka!

Jag spelar alla dagar dock till skillnad från förra veckan är att jag bara kan spela på kvällen. Så vem vill/kan?

@snow @Stareater @Marty33 @emilskaya @ikki @radge
  • Hmm ?... ikki har hoppat av och tidigare nämndes fluxkapacitatorn och Doubt8 I ÅR men...
  • khanmank wrote: »
    Hmm ?... ikki har hoppat av och tidigare nämndes fluxkapacitatorn och Doubt8 I ÅR men...

Ajuste, kopierade bara namnen från ett gammalt inlägg. Men jag kan spela mot dig mankan också men isf "träningsmatch inför doubt". Gjorde kört mitt roster inatt, ska skicka in det till Mårten senare under kvällen :)
  • Ser dåligt ut för min del hela veckan tyvärr. Fortsatt flyttstök och långväga besök på ingående.
  • Nu har jag fått nya uppkopplingen att fungera, så nu väntar vi på att DNS:er ska uppdatera.
  • Då är vi uppe på banan igen.
  • Jag är spelbar och mobil fredag efter 18, lördag när som (ska dock hämta Inez på kalas 21) och söndag när som, men helst sen eftermiddag/tidig kväll
  • edited November 2016
    Pax jag Emil!!!!

Jag kan fredag .... återkommer med tid... hemmamatch eller bortamatch?

@emilskaya
  • Jag kanske kan spela lördag kväll i Sävar, men måste verifiera detta först.
  • @frantic spelar ingen roll
    @stareater bara jag kan hämta Inez kl 21 är det grönt
  • Jag drar ner till snökaosriket i helgen. Återkommer förhoppningsvis till kommande måndag.
  • Vad bra Emil... jag hör av mig när jag vet var, när, hur :)
  • @emilskaya det funkade tyvärr inte för mig på lördag. Är dock riktigt sugen på att spela så hör av dig hur du kan framöver.
  • edited November 2016
    Afterlifebladet har snappat upp morsekodiska liknelser från något berg på Mariehem (M.U.D) där laget har börja förbereda sig för ett snabbt in hopp mot @Emilskaya Swebba Allstars under lördagkvällen.
  • Spelarminibussen med tillhörande tjurbås på släp är i skrivande stund på väg mot Lothern älvas nya hemmaarena ute vid ishavet. Det utlovas kasst spel i kastvindar och regn. Det var ett bra tag sedan coach Snow lagledde senast, så utgången är högst oviss mot serietvåan.
  • Någon som vill spela på typ söndag kväll?

• Jag tänkte mig utmana snow för han har massakrerat mig i de tidigare matcherna och nu har vi typ samma TV och lika många lirare. Jag kan på tisdag 22/11 och torsdag 24/11. Måste vara hemma hos mig dock för lillprinsessans skull.
  • Hur vill vi göra med slutspel?

1. Startdatum?

2. Polspel/En mot en?

3. Övriga tankar?

4. Vinsterna presenteras ikväll.
  • Jag antar utmaningen Khanmank. Gärna eftermiddag men tidig kväll funkar. Dag är sak samma.
  • Jag hämtar Tyra kl 15 och så fort vi är hemma kan vi spela. Återkommer om dag snarast
  • 15 är perfekt!
  • @snow så fort kolerautbrottet lagt sig här hemma spelar.jag gärna mot dig. Kan du spela en eftermiddag så skulle det vara.toppen.

@emilskaya och @radge jag har bara spelat en match mot er var så jag hoppas hinna spela en match mot er också.
  • @Rage har världens sämsta schema efter att hans chef fått för sig att köra över honom så han kanske kommer delta i slutspelet.

Thats it. :/
  • Spelar gärna eftermiddag med start mellan 14 och 15 om möjligt.
Sign In or Register to comment.