Hmm ?... ikki har hoppat av och tidigare nämndes fluxkapacitatorn och Doubt8 I ÅR men...
Ajuste, kopierade bara namnen från ett gammalt inlägg. Men jag kan spela mot dig mankan också men isf "träningsmatch inför doubt". Gjorde kört mitt roster inatt, ska skicka in det till Mårten senare under kvällen
Afterlifebladet har snappat upp morsekodiska liknelser från något berg på Mariehem (M.U.D) där laget har börja förbereda sig för ett snabbt in hopp mot @Emilskaya Swebba Allstars under lördagkvällen.
Spelarminibussen med tillhörande tjurbås på släp är i skrivande stund på väg mot Lothern älvas nya hemmaarena ute vid ishavet. Det utlovas kasst spel i kastvindar och regn. Det var ett bra tag sedan coach Snow lagledde senast, så utgången är högst oviss mot serietvåan.
Jag tänkte mig utmana snow för han har massakrerat mig i de tidigare matcherna och nu har vi typ samma TV och lika många lirare. Jag kan på tisdag 22/11 och torsdag 24/11. Måste vara hemma hos mig dock för lillprinsessans skull.
Comments
Jag spelar alla dagar dock till skillnad från förra veckan är att jag bara kan spela på kvällen. Så vem vill/kan?
@snow @Stareater @Marty33 @emilskaya @ikki @radge
Ajuste, kopierade bara namnen från ett gammalt inlägg. Men jag kan spela mot dig mankan också men isf "träningsmatch inför doubt". Gjorde kört mitt roster inatt, ska skicka in det till Mårten senare under kvällen
Jag kan fredag .... återkommer med tid... hemmamatch eller bortamatch?
@emilskaya
@stareater bara jag kan hämta Inez kl 21 är det grönt
Jag tänkte mig utmana snow för han har massakrerat mig i de tidigare matcherna och nu har vi typ samma TV och lika många lirare. Jag kan på tisdag 22/11 och torsdag 24/11. Måste vara hemma hos mig dock för lillprinsessans skull.
1. Startdatum?
2. Polspel/En mot en?
3. Övriga tankar?
4. Vinsterna presenteras ikväll.
@emilskaya och @radge jag har bara spelat en match mot er var så jag hoppas hinna spela en match mot er också.
Thats it.