Eurobowl 2016 - arrangeratråden

1678911

Comments

• Alphaspel kommer närvara (enligt deras hemsida). Jag gissar att det går att lägga en beställning i förhand och få den levererad dit.
  • Det borde absolut gå. De har ju vid tidigare evenemang gått ut med den information men jag har varken hört något eller tänkt på det.
    Tycker du vi skall be om info kring det och lägga ut på hemsidan?
  • Är det fri parkering och är det i så fall fri parkering vid hotellet?
  • z3bb3 wrote: »
    Är det fri parkering och är det i så fall fri parkering vid hotellet?

ja.
  • brocCooLi wrote: »
    ja.

Tack så mycket
  • observera att jag inte vet vilket hotell det är fri parkering vid. men jag lovar att det finns hotell där det är fri parkering.
  • Kommer ni att behöva någon hjälp av oss som kommer upp lite tidigare (runt 17 tiden) på fredagen?
  • edited October 2016
    Jag har endast hittat detta på TFF så jag lägger det här också så fler ser det

Fredag 21 oktober @ the castle:
    Welcome to Eurobowl 20.00
    Live draw Eurobowl 20.30
    Castle closed 22.00
  • Det är ändå rätt najs att vi lirar på ett slott :)
  • Melisqus wrote: »
    Jag har endast hittat detta på TFF så jag lägger det här också så fler ser det

Fredag 21 oktober @ the castle:
    Live draw Eurobowl 20.30
    Castle closed 22.00

Hade jag helt missat. Vi kommer att missa detta.
    Kommer dragningen att finnas tillgänglig online?
  • Vi kommer nog inte behöva extra hjälp.

Det är endast landslagens lottning som görs på fredagen. Rätt säkra på att alla de kommer dyka upp!
    Infon kommer finnas på hemsidan när det är klart.
  • Ozt wrote: »
    Det är endast landslagens lottning som görs på fredagen. Rätt säkra på att alla de kommer dyka upp!
    Infon kommer finnas på hemsidan när det är klart.

Det kanske borde förtydligas? Kan kanske vara fler än jag som missuppfattade att det inte gällde EurOpen
  • @pedda fullständig info nedan

Friday night @Eurobowl castle

Live draw Eurobowl 20.30
    Castle closed 22.00

*The EurOpen draw will be presented on Saturday morning

Registration on Saturday morning

All captains (captains only) need to register their team and get the Eurobowl/EurOpen player pack for their team. The pack includes roster, name tag and gift bag for each player.

*The name tag is needed to have access to the castle and lunch on Elite stora hotellet (drottninggatan 1) after the start of the first round

Saturday
    08:30 - 09:45 Registration
    10:00 - 12:30 Round 1
    12:30 - 14:00 Lunch
    14:00 - 16:30 Round 2
    17:00 - 19:30 Round 3

Sunday
    09:00 - 11:30 Round 4
    11:30 - 12:30 Lunch
    12:30 - 15:00 Round 5
    15:30 - 18:00 Round 6
    18:30 Award ceremony

*Please note that the scheduled time is when the matches start so come early and be ready to play!
  • coma wrote: »
    *The EurOpen draw will be presented on Saturday morning

Tydligare än så blir det nog inte @coma :)
  • Bugar och bockar!

Visst följer du Eurobowl på FB?
    Det var en miss av mig att inte posta här då jag postade på TFF och FB.
  • coma wrote: »
    Visst följer du Eurobowl på FB?

Nope och jag har varit dålig på att kolla på TFF också
  • Rövkrok är en sjukt bra tiebreaker
  • Självklart delas det även ut pris för det hedersvärda, fantastisk, heltfenomenalt åtråvärda Sämsta GBG:are i både EuroBowl och EuroOpen. Så tänkte höra mig för lite innan så man inte råkar se över nångons ansträngningar att få priset.

EuroBowl:
    inforthepain
    Melisqus
    Skoberget

EuroOpen:
    brocCooLi
    Tjub
    NickeNinja
    Mrselecta

Om jag har missat någon får ni hojta till! Annars är de dessa coacher vi får ha ett vakande öga på. Kämpa på och lycka till allihop!
  • Oj har selecta kvalat in dom Gbg:are nu?
  • EuroBowl:
    inforthepain
    Melisqus
    Skoberget
    brocCooLi - Team Viking

EuroOpen:
    Tjub
    NickeNinja
    Mrselecta

Fixade listan
  • Tack Pedda!

Skuld, tror vi alltid har klassat honom som gbgare men nu när du frågar så tror jag brcCooLi gjorde en fuling och stal hans medalj på Närkebowl. Detta ska undersökas närmare!
  • Äntligen har jag kommit på ett kassaskåpssäkert sätt att undvika att få priset! Tänk att det har tagit så lång tid...
  • Låter som fler turneringar tycker jag :D
  • Nu tycker jag inte du skall slappna av för mycket Mago. Priset går ju till "Sämsta Göteborgare" inte "Sämst placerade Göteborgare". Fuckar du upp arrangemanget ordentligt (Du håller väl i det tekniska?), så tycker jag nog att du är nominerbar fortfarande ;)

/Exilgöteborgare
  • Mooselord wrote: »
    Nu tycker jag inte du skall slappna av för mycket Mago. Priset går ju till "Sämsta Göteborgare" inte "Sämst placerade Göteborgare". Fuckar du upp arrangemanget ordentligt (Du håller väl i det tekniska?), så tycker jag nog att du är nominerbar fortfarande ;)

/Exilgöteborgare

Goddamnit!

• Pidpad wrote: »
    Låter som fler turneringar tycker jag :D

Dubbelkollade hans stats och det har varit på håret flera gånger men detta skulle innebära hans första.

• Nu har jag lyckats lura ut hur det står till. I vanlig härlig grudgeanda mellan mig och brocCooLi lyckades mr.selecta gå under radarn på Närkebowl, trots att han fick träsleven. Detta kommer medföra att brocCooLi tyvär måste lämna tillbaka sin provisoriska medalj (pga försenad medaljleverans) och därmed trilla ner på rankinglistan från sin tredjeplats till en delad tredjeplats. mr.selecta kommer göra debut på rankinglistan och säkra sig en härlig delad tredjeplats och får sin efterrlängtade första medalj utdelad nu till helgen.

Grattis mr.selecta!
  • Tyvärr kommer ni inte få tid att dela ut erat pris under officiella Eurobowlceremonin. Men ni kan få scenen och mikrofon direkt efter.
  • Det är inte dåligt, tre medaljer i en turnering!! Det är inte många som slår det tror jag.
    Då är jag med i Götebörgarligan, vet inte om det är en merit eller....
  • @z3bb3 Din fråga om parkering.
    http://www.orebro.se/download/18.1030bbc614bab58008e5cd5/1450355326200/Här+hittar+du+parkering+i+City.pdf
    Jag brukar parkera vid Södra station. Tror det är gratis från fre 1800 till mån 0800, dubbelkolla så jag inte ljuger för dig. Det är ganska begränsat med platser. Se till att jag har en bra plats innan du parkerar ;)
    De flesta utan tak är nog billiga.
Sign In or Register to comment.