Eurobowl 2016 - arrangeratråden

167891012»

Comments

• Ozt wrote: »
    Tyvärr kommer ni inte få tid att dela ut erat pris under officiella Eurobowlceremonin. Men ni kan få scenen och mikrofon direkt efter.

Blir kanon! Planen var att köra inofficiellt men en "sen" utdelning är ju extra fräckt, bara att hojta till!

• kaju wrote: »
    @z3bb3 Din fråga om parkering.
    http://www.orebro.se/download/18.1030bbc614bab58008e5cd5/1450355326200/Här+hittar+du+parkering+i+City.pdf
    Jag brukar parkera vid Södra station. Tror det är gratis från fre 1800 till mån 0800, dubbelkolla så jag inte ljuger för dig. Det är ganska begränsat med platser. Se till att jag har en bra plats innan du parkerar ;)
    De flesta utan tak är nog billiga.

Tack så mycket @kaju .
    Ja, parkeringen vid hotellet var inte så billig (200kr / dygn), så det gäller att försöka hitta något annat.

• Chainsaw Wielding Loonies har tappat en spelare och vi söker med ljus och lykta efter en odd man out. De vi har haft "på lager" är antingen sjuka eller redan inpetade i andra lag.

Kan du spela eller känner någon som är sugen så ta kontakt omedelbums via info@eurobowl.eu
  • coma wrote: »
    Chainsaw Wielding Loonies har tappat en spelare och vi söker med ljus och lykta efter en odd man out. De vi har haft "på lager" är antingen sjuka eller redan inpetade i andra lag.

Kan du spela eller känner någon som är sugen så ta kontakt omedelbums via info@eurobowl.eu

alltså hatar att tappa spelare. speciellt sen jag fick reda på 5-sekunders regeln :(

skämt åt sido som äpplehandlaren sa, hoppas ni finner en.
  • Jag kan nog hoppa in om jag hittar ett billigt boende. Finns det någon vänlig örebroare som kan låna ut 2kvadratmeter golvyta natten mellan lördag och söndag?
  • OztOzt
    edited October 2016
    En som blev sjuk skulle få bo hos Lard tillsammans med Lockmund. Så den kan du få ta över om inte Lard lägger veto! Så maila gärna info@eurobowl så fixar vi det.
  • Vill du ha skjuts @Mooselord?
  • Du åker upp på fredag, va? Jag kan nog inte åka före lördag morgon. Jag åker dock gärna med tillbaka på söndag kväll.
  • heja @Mooselord vår befriare!
  • edited October 2016
    Boendet är fixat.
  • Mooselord wrote: »
    Du åker upp på fredag, va? Jag kan nog inte åka före lördag morgon. Jag åker dock gärna med tillbaka på söndag kväll.
    Det låter jättebra!
Sign In or Register to comment.