Chainsaw Wielding Loonies har tappat en spelare och vi söker med ljus och lykta efter en odd man out. De vi har haft "på lager" är antingen sjuka eller redan inpetade i andra lag.
Kan du spela eller känner någon som är sugen så ta kontakt omedelbums via info@eurobowl.eu
Chainsaw Wielding Loonies har tappat en spelare och vi söker med ljus och lykta efter en odd man out. De vi har haft "på lager" är antingen sjuka eller redan inpetade i andra lag.
Kan du spela eller känner någon som är sugen så ta kontakt omedelbums via info@eurobowl.eu
alltså hatar att tappa spelare. speciellt sen jag fick reda på 5-sekunders regeln
skämt åt sido som äpplehandlaren sa, hoppas ni finner en.
Jag kan nog hoppa in om jag hittar ett billigt boende. Finns det någon vänlig örebroare som kan låna ut 2kvadratmeter golvyta natten mellan lördag och söndag?
En som blev sjuk skulle få bo hos Lard tillsammans med Lockmund. Så den kan du få ta över om inte Lard lägger veto! Så maila gärna info@eurobowl så fixar vi det.
Comments
Blir kanon! Planen var att köra inofficiellt men en "sen" utdelning är ju extra fräckt, bara att hojta till!
Tack så mycket @kaju .
Ja, parkeringen vid hotellet var inte så billig (200kr / dygn), så det gäller att försöka hitta något annat.
alltså hatar att tappa spelare. speciellt sen jag fick reda på 5-sekunders regeln
skämt åt sido som äpplehandlaren sa, hoppas ni finner en.