Jag är rädd att jag har svårt att hinna med något blood bowl alls före 40k-turneringen på fanatic 8-9 oktober. För mycket omålat sådant i kombination med andra åtaganden.
@Stareater jag släpper min"paxning" av dig på lördag till övriga. Jag har dömning så jag blir borta hela dagen så
Sandra var inte sådär jättepeppad att jag skulle vara borta på kvällen med....
Efter den tredje raka utcasningen av coach @Frantic's pestpojkar igår lyckades Tackle Tidningen (TT) få en exklusiv intervju med coach @Stareater. Hans kommentar efter matchen var
"Vi trivs bra här på Braunwasser Arena och 17-3 i cas på tre matcher talar sitt tydliga språk. Totalt har vi bara 21-10 i td och 48-15 i cas på elva matcher så vi har fortfarande lite att slipa på för att nå våra mål, men vi är inte oroliga.
Det som dock oroar oss är klubbens ekonomi. Trots stor publik, blodbad och vinst kom vi bara hem med 30k från senaste matchen. Vi kommer nu mer aktivt försöka leta fler matcher för att fylla på skattkistan innan slutspelet. Till exempel så hoppas vi hitta någon som kan spela en match dagtid på torsdag där vi har en lucka i schemat.
Livat värre i tråden. Höstförkylningar som håller nere spellusten eller är det det stundande president-valet i USA som gör att ni hellre ser debatter där de kastar skit på varandra än att kasta skit på mitt MUD lag?
Jag vill spela men vet inte riktigt när jag kan själv... typ torsdag kväll samt lördag och söndag tror jag.... vill någon? Och hur gick turneringen @snow?
@Frantic: Jag kom bland de tio sista (av ca 100), men var nöjd och glad ändå efter 4 förluster och 1 vinst. Kan ju uppenbarligen inte spela spelet, men hade tur att möta fem glada nissar som inte heller brydde sig så mycket om sina resultat utan slog lite tärning och drack kaffe.
Någon som har tid att spela inte nu på söndag utan nästa söndag (den 23:e) före lunch (mellan 8-12)?
Skulle ha jobbat men det verkar som helgjobbet slutar 18:30 på lördagen och familjen har gjort andra planer så jag är fortfarande inte uppbokad på något (ännu).
Comments
Hahaha "Pelle in The Power Gamer"
Beasten
Pestigors
Rotters
Warriors
Lagbild
Tack! Ser mig som en ok målare men inget utöver det vanliga men tycker själv det blev bra
Warrior nr 3, är det en konvertering?
Tack, nä faktiskt inte, det är Chaos Cup 2009 Limited Edition "Acid-scarred Max" men han är ruskigt lik till formen Bilerot Vomit Flesh.
Men han är mer en Biker med hästsvans.
Oh, låter frestande, jag återkommer
Sandra var inte sådär jättepeppad att jag skulle vara borta på kvällen med....
Ok, ska lufta det med Sandra
Efter den tredje raka utcasningen av coach @Frantic's pestpojkar igår lyckades Tackle Tidningen (TT) få en exklusiv intervju med coach @Stareater. Hans kommentar efter matchen var
"Vi trivs bra här på Braunwasser Arena och 17-3 i cas på tre matcher talar sitt tydliga språk. Totalt har vi bara 21-10 i td och 48-15 i cas på elva matcher så vi har fortfarande lite att slipa på för att nå våra mål, men vi är inte oroliga.
Det som dock oroar oss är klubbens ekonomi. Trots stor publik, blodbad och vinst kom vi bara hem med 30k från senaste matchen. Vi kommer nu mer aktivt försöka leta fler matcher för att fylla på skattkistan innan slutspelet. Till exempel så hoppas vi hitta någon som kan spela en match dagtid på torsdag där vi har en lucka i schemat.
Skulle ha jobbat men det verkar som helgjobbet slutar 18:30 på lördagen och familjen har gjort andra planer så jag är fortfarande inte uppbokad på något (ännu).