@Pedda vi har inte publicerat ett schema ännu men formatet är 3/3 matcher + prisutdelning på söndag. Det kommer också att ingå lunchpaus med serverad lunch. Kommer du att resa på söndag eller måndag?
@Pedda vi har inte publicerat ett schema ännu men formatet är 3/3 matcher + prisutdelning på söndag. Det kommer också att ingå lunchpaus med serverad lunch. Kommer du att resa på söndag eller måndag?
Det är det jag funderar på och jag kan tänka mig att fler funderar på samma sak.
Om det går att resa hem på söndagen vore det smidigare, men med tre matcher på söndagen blir det svårt.
Hej
Pratade ni något om mitt förslag/erbjudande med priser från painted figs på senaste mötet. Skulle vara kul att ha något fräckare än en papperslapp som pris.
Hej
Pratade ni något om mitt förslag/erbjudande med priser från painted figs på senaste mötet. Skulle vara kul att ha något fräckare än en papperslapp som pris.
Det gick bra, det var inga stora saker egentligen. Ozt och Coma ska träffas och ta en titt på anmälningarna nästa måndag och sedan göra beställningarna för vår giftbag. Vi kom fram till att vi kommer behöva dörrvakt, så att turister på slottet inte stör verksamheten. Vi pratade också lite om några tillägg till hemsidan.
Påminner om deadline för anmälan 31/7 för EurOpen (svenska landslaget redan anmält och betalt).
Behöver vi påminna i en egen tråd eller räcker det att skriva här?
Info som vi postat på TFF:
This is the last week to register for Eurobowl before the deadline 31 july so don´t hesitate to join us at the castle in Örebro Sweden!
At the moment there is 104 coaches registered to play in Eurobowl and 69 coaches for the EurOpen.
The reason behind the deadline is for us to have enough time to order stuff like pitches, goodie bag and lunches for all coaches.
104 coacher för EuroBowl är bra men 69 för EurOpen känns som väldigt lågt Vi får hoppas på en kraftig inströmning av anmälningar nu under sista veckan.
26/8 är sista datumet som vårat pris finns reserverat. Men om ni vill ha specifika rum är det nog vettigast att boka innan sista dagen för att vara på säkra sidan.
min kompis som jag pratade om att vara med och bedöma målning kan vara med. finns det någon jag kan bolla vidare honom till för att få mer info osv, typ en mailadress?
så slipper jag agera mellanhand.
Hei. Kan dere si noe om det kommer noen stands av noe slags? Noen som selger noe? Jeg er ute etter en ny Feldherr-boks, og lurer på om jeg skal vente til etter EuroBowl eller ikke :-)
Comments
När slutar turneringen på söndagen.
Antal matcher per dag?
Det är det jag funderar på och jag kan tänka mig att fler funderar på samma sak.
Om det går att resa hem på söndagen vore det smidigare, men med tre matcher på söndagen blir det svårt.
Isf föreslår jag denna:
När man tittar lite närmare på låttexten så verkar den passa jättebra!
https://www.youtube.com/watch?v=3fRNIdZe05I
men något som är känt och stort utanför Sverige till låt
TVÅ(!) papperslappar
Jag har läst igenom den här tråden och gjort en sammanfattning av alla idéer.
De kommer ses över en gång till.
Jag fick en att @duckwing hade accepterat min betalning, via PayPal.
Kolla på ditt PayPal-konto. Borde dyka upp som antingen pending eller accepterad.
Hur gick mötet?
Coma, din ninja
Behöver vi påminna i en egen tråd eller räcker det att skriva här?
Info som vi postat på TFF:
This is the last week to register for Eurobowl before the deadline 31 july so don´t hesitate to join us at the castle in Örebro Sweden!
At the moment there is 104 coaches registered to play in Eurobowl and 69 coaches for the EurOpen.
The reason behind the deadline is for us to have enough time to order stuff like pitches, goodie bag and lunches for all coaches.
så slipper jag agera mellanhand.