Ni kan väl ta det till DOUBT, så länge en lagbild tas på hela laget innan det lottas iväg. Bilden skall även publiceras i denna tråd. Finns det ingen bild skall min modell tillbaka till mig.
hann inte alls så mycket som jag trodde i helgen. är det lugnt att ta med modellen upp till DOUBT och inte posta till dig @Lard?
annars måste jag hoppa av tyvärr
vilket känns ännu sämre då det är precis i slutet och allt.
Det går att skicka den till mig om du vill, skickar min adress via ett meddelande. Vet dock inte om @Lard som håller i det hela har någon bättre idé på hur det ska lösas.
Jag har nog en 2nd ed skaven linjekille till som jag kan dona klar till DOUBT. Gräver i lådan och försöker fixa han i morgon natt. Bara i fall att liksom
jag älskar idén med det här, men tror inte jag skulle orka att hålla i det tyvärr. tycker det vore trist om det rann ut i sanden dock.
men stort tack @Lard för att du har haft hand om det hittills!
@duckwing Hinner nog inte spela någon match men kan lämna över närsom, ska bara bubbelplasta alla spelare ordentligt och laga en som släppt från basen. Ska vi säga onsdag kväll?
Fyra målande coacher som jag inte har koll på om de blir klara eller ej. Detta är sista veckan att måla på så kom igen nu på upploppet. Alla av er skall väl på DOUBT så ni har alla möjligheter i världen. Ni som inte är med på listan har redan sagt att ni kan leverera (eller hoppat av...)
Comments
@Lard vill du att han ansluter i Örebro, eller ska han direktansluta på Doubt?
Någon som kanske passerar Alphaspel under julen så att jag kan lägga det där i Stockbowl-skåpet?
annars måste jag hoppa av tyvärr
vilket känns ännu sämre då det är precis i slutet och allt.
Ska bli intressant att höra hur de går för Coma som förmodligen sitter och målar nu
@brocCooLi arrrrrrbeta!
@lard Kan jag skicka linen till någon där uppe, typ @stareater ? Så hinner den vara med på utlottningen av laget.
God Nuffle fortsättning allihopa!
men stort tack @Lard för att du har haft hand om det hittills!
Det är väl bara fixa omröstning för lag och färg och sen piska lite på folk om ett år?
Toppenbra att @kaju vill axla ansvaret och säkerställa denna traditions fortlevnad.
Skaven blitzer - @Thursablot nr 2
Underworld Goblin - @Duckwing nr 9
Underworld Goblin - @Coma nr 10
Underworld Goblin Journeyman - @Hemlighallaren nr 17
Skitter stab-stab - @hemlighallaren
Dessutom är det möjligt att @Hemlighallaren fortfarande är utomlands. Vet inte när det var tänkt han skulle vara hemma.