SweBBA-Laget 2015, anmälan och progression

123578

Comments

• edited November 2015
    Om du gärna vill måla @helllstrom tror jag jag har gw-plastråttor hemma en skulle kunna få ihop något av... Men du kanske hade en specifik plan?
  • @inforthepain asbra, snyggt och roligt! XD
    @ikki snyggt där också, kan inte klura ut riktigt vad din gobbo håller i, en pensel och en...?

Är väldigt taggad att vinna laget! :)
  • Ligger det broccoli bitar på basen Inforthepain?
  • Hans lilla snotling som inte vill sova, som gjort att han hade svårt få till att måla sin gobbo
  • edited December 2015
    @brocCooLi ligger där han hör hemma ;)
  • @inforthepain hahahaha!!!! så jävla underbart av dig :D
  • Hehe sa ju att jag skulle göra det :D
    @brocCooLi du kommer så få en turn 16 foul!

• hahahaha!!!

har förresten kommit på en lösning på hur min goblin ska sitta fast. så nu har jag gjort klart hela figuren rent byggmässigt.
    det som är kvar är måla och basa :)
  • @Martins har levererat!
  • edited December 2015
    Eftersom jag hade lite tid och en miniatyr över så målade jag igår upp en Fezglitch, utanför utlottningen, till SWEBBA-laget så att den som vinner laget får lite mer roster-alternativ. Kommer inte att posta den till Lard men Fezglitch kommer dyka upp till DOUBT i hopp om att få spela.

För övrigt anser jag målning är en ypperlig sysselsättning när man väntar på sin tur på akuten.
  • sätter mig till helgen och målar upp min figur :)
  • Lard wrote: »
    @Stareater : Bild?

Lite finlir kvar sen kommer bilden.
  • Risig kamera, men ändock en bild...

b174442.jpg
  • För övrigt sa @Thursablot följande när han anmälde sig till DOUBT och jag frågade om blitzern.
    Angående swebbalaget. Jag har inte börjat måla men hinner.
  • Jag har dålig nyheter, jag har efter en svimmningsepisod igår natt/morse där jag slog huvudet blivit inlagd på sjukhus för tester och observationer. Allt blod och annat de tagit på mig visar inget att oroa sig för, men eftersom jag slog i huvudet vill de hålla mig kvar här för observation i några dagar. Just to be safe, vilket är bra.

Jag har således inte möjlighet att göra klart min thrower till swebbalaget.
  • @Mufflo: Jag antar att du bara försökte följa Stareaters råd, men att du tog i lite för mycket. Krya på dig.
    Stareater wrote: »
    För övrigt anser jag målning är en ypperlig sysselsättning när man väntar på sin tur på akuten.

• Jag bor ju i en småstad, behövde knappt vänta ;) kom in i primetime för att få snabb vård.
  • Jag gissar på någon slags brist, kanske på framförhållning?

Skämt åsido, hoppas du återhämtar dig snabbt och att det inte är något allvarligt. Ta't lugnt och bli bättre.
  • Tur i oturen är väl att du att du har thick skull.

(Från vilken spelare är du tråden.)
    mufflo wrote: »
    Jobbar ju på en förskola så ogre 5529, TTM, loner, thick skull. Jag är ensam man på arbetsplatsen därav loner. Kan kasta snottar för skojs skull men vinner inte på det i längden.
  • Krya på dig @Mufflo, att slå huvudet är aldrig roligt.
  • Packar ner mitt underworld-lag till DOUBT som är i blått färgschema som matchar någorlunda. Då kan den som vinner SWEBBA-laget välja att låna några figurer för att få ihop ett spelbart lag och således spela underworld.

Lite av en nödlösning om ingen hinner fixa en skaven thrower i tid.
  • mufflo wrote: »
    Jag har dålig nyheter, jag har efter en svimmningsepisod igår natt/morse där jag slog huvudet blivit inlagd på sjukhus för tester och observationer. Allt blod och annat de tagit på mig visar inget att oroa sig för, men eftersom jag slog i huvudet vill de hålla mig kvar här för observation i några dagar.
    Tur att det inte drabbade något organ du aktivt använder ;)

Krya på dig, och hoppas att det inte sabbar julen för dig.
  • Jag gör en thrower istället för line då... @Mufflo, du får gärna göra en line senare när du mår bättre
  • Fixar det. Misstänker att min framtida utskrivning innehåller en del "ge fan i att jobba. Du måste vila"
  • @mufflo om du bara ska ligga inne och bli tittad på så har du ju massa tid att måla? ;P

gillar för övrigt humornivån i tråden gällande @mufflos fall.
    håller även med @Pellevin (tror det här kanske är andra gången det händer), tur att du inte slog i något viktigt! <3
  • Hittills anlända

CV-HAMtUYAAnh2M.jpg
  • ser riktigt nice ut!
Sign In or Register to comment.