Tråkigt men laget är nog spelbar ändå, speciellt om hemlighallaren levererar en skitter. Hursom har vi 13 spelare plus fezglish i dagsläget vilket är bra!
Och där skrotade jag min tvåarmade plan med throt the unclean. Det var ju naturligtvis en thrower jag höll på bygga. Ny plan! Dags att gräva i flyttlådor. Ska bara slaska ihop en bonusgoblin då vi verkar ligga ett par kort först.
Min goblin blev riktigt usel, men det gick fort. Om vinnaren vill spela med laget får den utan skm kastas efteråt.
Dock blev mitt lackande mindre bra. Första gången med spraylack så jag tänkte höra om någon har med sig eller kan ta med sig lite mattlack jag kan få använda
Jag har en extra-armad skaven där en arm är avklippt som kunde bli en Blitzer. Lite snålt med tid ikväll men jag gör mitt bästa. Har en prox om det ska spelas med laget och allt skiter sig
Ska man lira dem så är Skitter Stab Stab bästa liraren. Sedan blitzers/throwers, därefter kommer fezglitch, linemen, troll, gobbos.
Jag räknade inte med star players eftersom jag mest kört dem i liga, så vi är i stort sett överens. Tycker att Glart Smashrib Jr. ska in strax efter Skitter. Om inte annat var han klart bäste lirare i mitt lag på DOUBT IV och hjälpte mig vända ett 0-2 underläge mot @mago till en 3-2 vinst på sex rundor.
Jag har gjort en blitzer naturligtvis. Jag gjorde en ytterst slafsig bonusgoblin utan nummer med. Men den räknar jag inte som lagfigur. Mest om vinnaren saknar en gobbo
Jag har gjort en blitzer naturligtvis. Jag gjorde en ytterst slafsig bonusgoblin utan nummer med. Men den räknar jag inte som lagfigur. Mest om vinnaren saknar en gobbo
Comments
Jag har bara en risig mobilkamera, men det borde nog finnas någon i Umeå med omnejd som kan ta med en halvkompetent kamera. Eller hur?
Dock blev mitt lackande mindre bra. Första gången med spraylack så jag tänkte höra om någon har med sig eller kan ta med sig lite mattlack jag kan få använda
I så fall, får jag nog skicka goblinen till vinnaren på efterhand.
Går gör det väl, men de sex skaven är nog de viktigaste spelarna i ett Underworld-lag om du frågar mig.
Ska man lira dem så är Skitter Stab Stab bästa liraren. Sedan blitzers/throwers, därefter kommer fezglitch, linemen, troll, gobbos.
Å här kommer ett tips från coachen: när man spelar UW ska man inte Fez-Glitcha sin egen bollhållare så den dör! Det är en dum ide.
Jag räknade inte med star players eftersom jag mest kört dem i liga, så vi är i stort sett överens. Tycker att Glart Smashrib Jr. ska in strax efter Skitter. Om inte annat var han klart bäste lirare i mitt lag på DOUBT IV och hjälpte mig vända ett 0-2 underläge mot @mago till en 3-2 vinst på sex rundor.