Nu är jag klar! Tog för många timmar, men roligt projekt. Har skrattat lite för mig själv successivt vilken retard den kommer se ut att bli.
Hoppas det som vinner den kommer uppskatta denna UW gobbo!
Jag börjar sent, men inte för sent, måla min goblin. Tur nog så kollade jag in tråden och såg att det skulle vara blått och brons; inte rött och brons som jag hade för mig.
Nu är jag visserligen inte inblandad i detta projekt, men vore det inte på sin plats med en koll. Vilka spelare blir klara i tid? Tänker mest så att det inte saknas några positionals under DOUBT.
@Ikki har redan flaggat att han hoppat av, men i övrigt borde väl resten vara klara i tid, eller?
Funderar på att donera en extra Fezglitch om jag får tid, bara för att ge lite variation till rostret. Har miniatyren hemma och använder den inte till något vettigt.
@Ikki har redan flaggat att han hoppat av, men i övrigt borde väl resten vara klara i tid, eller?
Hur vet ni det? Jag tänkte väl närmast på att @Thursablot varit ganska okontaktbar det senaste halvåret. Som sagt är jag inte inblandad i detta, men om jag var det skulle jag göra en check till snarast.
jag tror att jag kommer bli klar med min. behöver egentligen en kraftig fjäder. men kanske kan lösa utan.
planen är att bli klar. har en gobbo så är inget positionsviktigt typ.
Jag hade beställt figur på Alphaspel, men pga av ett galet schema just nu hann jag inte hämta ut den. I veckan tog de tillbaka ordern. Försökte lägga den igen, men de har mejlat till svar att de packat ner alla Fantay Football-figurer, och de kommer inte att finnas tillgängliga på flera månader. Därmed sitter jag på pottkanten och funderar på att slänga in handduken. Jag får väldigt svårt att få till det, helt enkelt.
Och så en bump på alla er som inte verkar så klara ännu. Vill man slippa vara med på denna stresslista är det bara posta en bild på sin färdiga modell eller posta en modell till mig. 15 december är det som är sagt som deadline för att inte julposten skall förhinda den från att komma fram i tid.
Vad ni har tagit på er att göra:
Skaven blitzer - @Thursablot nr 2
Skaven thrower - @Mufflo nr 5
Skaven linerat - @Lard nr 7
Underworld Goblin - @Duckwing nr 9
Underworld Goblin - @Coma nr 10
Underworld Goblin - @inforthepain nr 11
Underworld Goblin - @emilskaya nr 12
Underworld Goblin - @MartinS nr 14
Underworld Goblin - @brocCooLi nr 16
Underworld Goblin Journeyman - @Hemlighallaren nr 17
Comments
Har inte börjat än
Långt tid kvar...
Nu är jag klar! Tog för många timmar, men roligt projekt. Har skrattat lite för mig själv successivt vilken retard den kommer se ut att bli.
Hoppas det som vinner den kommer uppskatta denna UW gobbo!
Quick and easy.
grymma bidrag @kaju och @jox
(och ha med mig uw -roster till doubt såklart).
Riktigt stiligt, daemonettehand va?
Jag är i stort sett klar med goblin #14. Jag skickar den till Lard imorgon.
Funderar på att donera en extra Fezglitch om jag får tid, bara för att ge lite variation till rostret. Har miniatyren hemma och använder den inte till något vettigt.
planen är att bli klar. har en gobbo så är inget positionsviktigt typ.
Vad ni har tagit på er att göra:
Skaven blitzer - @Thursablot nr 2
Skaven thrower - @Mufflo nr 5
Skaven linerat - @Lard nr 7
Underworld Goblin - @Duckwing nr 9
Underworld Goblin - @Coma nr 10
Underworld Goblin - @inforthepain nr 11
Underworld Goblin - @emilskaya nr 12
Underworld Goblin - @MartinS nr 14
Underworld Goblin - @brocCooLi nr 16
Underworld Goblin Journeyman - @Hemlighallaren nr 17
Skitter stab-stab - @hemlighallaren