AdventureBowl Summer Expedition 1-2 Juli 2017

2»

Comments

• Tråkigt om det blir så Erik. Annars berkade det ju bli alla möter alla.

Jag undrar dock också om lite smått och gott inför resan. Tidigare lät det som att det skulle vara möjligt att bli upplockad på vägen av folk som åker bil. Vart och när ska man befinna sig då? Jag tror heller inte att jag betalat något än, sker det på plats?
  • Lockmund wrote: »
    Tidigare lät det som att det skulle vara möjligt att bli upplockad på vägen av folk som åker bil. Vart och när ska man befinna sig då?

Vi kommer att anlända kring 18:00, kan dock varriera beroende på trafiken. Kan höras under dagen hur vi ligger till. Ifall fler behöver plockas upp hade vart smidigast om det skedde från samma plats. Annars är Östersund buss eller tåg central lätt att hämta upp på.

Lockmund wrote: »
    Jag tror heller inte att jag betalat något än, sker det på plats?

Ska dubbelkolla med Matti men tror vi kan ta det på plats.
  • Vi är nere på 4 deltagare då broccoli måste vabba. Jag kommer finnas på plats hursom men ni 3 kan ju känna efter om ni vill ta en mini weekend i persåsen eller ställa in.
  • vård av sjuk gris/råtta.
    så varga och inte vabba :C
  • You say tomatoe, I say chorizo!
  • en turnering är ju alltid kul men på 4 personer föredrar jag nog att ställa in
  • @lockmund & @spoiledsqud, vad tycker ni? För mig lutar det mot skulds spår.
  • Jag lutar även jag mot skulds åsikt
  • Majoritets röst på att ställa in så då får vi ta och göra det helt enkelt. Mindre fräck avslutning på serien med 2 inställda turneringar. "It it what it is", som en vis gubbe en gång sa.
  • Jag har inte hunnit beställa något, så det är okej.
  • Lockmund wrote: »
    Jag har inte hunnit beställa något, så det är okej.

Vad skönt, jag var lite orolig där.

• Majoritets röst på att ställa in så då får vi ta och göra det helt enkelt. Mindre fräck avslutning på serien med 2 inställda turneringar. "It it what it is", som en vis gubbe en gång sa.

Det blev som det blev när det inte blev som det skulle!

• det bidde ingen väst, det bidde ingenting.
  • edited June 2017
    Så é dé mé dé, som dé é mé dé som é, ó så é dé mé dé mé.

(Så är det med det, som det är med det som är, och så är det med det med).
  • Å i åa ä e ö.

Ja, det är en mening, iofs helt orelaterad till ovanstående, men hallå.
Sign In or Register to comment.