AdventureBowl Summer Expedition 1-2 Juli 2017

edited June 2017 in Turneringar
Nu är det dags att ta på sig sina fräckaste äventyrsgummistövlar och ladda bössan med sina vassaste blocktärningar, för nu kan du registrera dig till AdventureBowl Summer Expedition! Regler och plannering kommer vara samma som AdventureBowl 2016, ifall ni undrar nåt kan ni posta här i tråden annars finner ni all info på:

https://adventurebowlblog.wordpress.com/

Deltagare:
inforthepain (host)
Lockmund
Skuld
Spoiledsquid
«1

Comments

• Jag undrar om det kommer vara shots-rerolls?
  • coma wrote: »
    Jag undrar om det kommer vara shots-rerolls?

Det är okej att ta en shot vid varje reroll, dock inget jag rekomenderar av egen erfarenhet, men resturangen skulle säkerligen uppskatta buisnessen. Ifall du tänker på regeln "Shot-Block" så kommer den inte appliceras på denna turnering.
  • Vad blir det för adventure? Samma som förra året fast med lådbilar?
  • Melisqus wrote: »
    Vad blir det för adventure? Samma som förra året fast med lådbilar?

Hemligt :) men som tidigare har jag lovat att skogspromenader är uteslutet, då flertal deltagre höll på stryka med senast.
  • Skogspromenader är väl ok, men inte i midjehög snö :P
  • jag anmäler mig!
  • brocCooLi wrote: »
    jag anmäler mig!

Gött!

• Skriv upp mig med.
  • Pellevin wrote: »
    Skriv upp mig med.

Fräsigt!

• Jag räknar också med att spela. Har dock fortfarande funderingar kring transporten.
  • Lockmund wrote: »
    Jag räknar också med att spela. Har dock fortfarande funderingar kring transporten.

Nice skriver upp dig. Ifall de finns nåt jag kan hjälpa till med är de bara att hojta till.
  • Gott. Vi behöver åtta till om jag ska kunna stjäla SSS-guldet. ;)
  • Blir det inga fler som åker?
  • Det tror jag nog. Oavsett så vore det nog bra att samordna färden. Jag har bett om ledigt 30/6, annars kommer man ju fram mitt i natten. ;)
  • Jag har semester v.26 och v.27 så det är inget problem för mig. 4 deltagare är dock lite för lite för att jag skall orka göra den resan. Vore kul om det blir lite folk!
  • Jag kommer inte kunna åka :(
  • edited June 2017
    @Coma, kan inte du släpa med lite trevligt folk från Stockholm? @Ozt @Mufflo @Mago

Någon som kan få tag på Spoiledsquid? Han lät ju sugen senast vi sågs. Hörde med Skövdefolket och Frenchie lät sugen om han kunde finna nån smidig väg att åka.
  • Jag är och fightas på vikingamarknad den helgen och kan inte komma tyvärr
  • edited June 2017
    Jag verkar inte vara anmäld. Men dit ska jag tänkte jag.

Sen har vi hela örebro och umeå gängen som kanske kan avvara någon spelare?
  • jag mailar spoiledsquid om det hela :)
  • Har blivit mejlad!
    Jag kommer upp efter att ha haft lite betänketid. Har en spelning (Tuba) i Sundsvall på söndagen kl16 så jag kommer nog inte hinna prisutdelningen eller lunchen. Men vad kan turnover gobbos egentligen vinna :)
  • Så himla kul att du kommer, vi har saknat dig på sistone!
  • Jag lyckas inte hitta vilken tid man tidigast kan komma och förvänta sig logi. Står det i inbjudan?
  • Jag behöver tydliga besked om vilka tider som gäller inom 36 timmar, annars kan jag inte delta.
  • Tro det ska gå att lösa. De brukar vara väldigt flexibla.
  • Några synonymer till tydlig: lätt att uppfatta, begriplig, klar, distinkt, redig, väl synlig, skarp, bestämd, uttrycklig, explicit, påtaglig, markerad; uppenbar, märkbar, markant; oförtäckt, oförblommerad, utpräglad, prononcerad
  • Pellevin wrote: »
    Några synonymer till tydlig: lätt att uppfatta, begriplig, klar, distinkt, redig, väl synlig, skarp, bestämd, uttrycklig, explicit, påtaglig, markerad; uppenbar, märkbar, markant; oförtäckt, oförblommerad, utpräglad, prononcerad

Tror seriöst att du garanterat får ett bättre svar av @inforthepain om du ringer/sms:ar honom...
    Han verkar inte ha svarat på din fråga, kan man väl säga. :D

• efter kl 14 är det inga som helst problem. går innan också men uppskattas om du iaf kan äta lunch på annat ställe.

obs, spånar bara här och har noll koll. men det går att lita på mig.
  • OK, har inte fått något svar. Vet inte ens om jag har en säng om jag kommer på fredagen. Nu reser jag bort i åtta dagar, så jag kan inte boka resa till Jämtland. Jag kommer alltså inte. Hoppas ni får kul iaf.
  • Har fått tag på Matti nu och han sa att det var inga problem att komma tidigare så om du ändrar planer igen är du fortfarande välkommen.
Sign In or Register to comment.