Summer Bubble a.k.a Bubble 14½

13»

Comments

• Statistiken på förstasidan är också fixad. Tack @snow för hjälpen
  • Ikki wrote: »
    Spela? tanken var att åka till Åselemarknad men det blir inte av då bilverkstaden som skulle laga bilen gjorde det värre. Därför har jag tid i helgen och spela.

najs, jag skulle spela mot mankan på söndag men jag tror han fick förhinder, så vi kanske kan spela då?
  • edited July 2017
    Howdi!
    Jag håller på med den oerhört terapeutiska sysslan med att måla om villan, men det ser ut ut att kanske regna några kvällar framöver så då kan det finnas tid för en kvällsmatch. Vilka har tid att spela om det skulle bli regn?
  • edited July 2017
    Stareater wrote: »
    Howdi!
    Jag håller på med den oerhört terapeutiska sysslan med att måla om villan, men det ser ut ut att kanske regna några kvällar framöver så då kan det finnas tid för en kvällsmatch. Vilka har tid att spela om det skulle bli regn?

inte i morgon.... och inte onsdag men annars pick me :)

• Spela ikväll någon... Sandra ska nog bort så jag kan bara spela på hemmaplan.
  • Vettifan, hur ska vi göra med slutspel?

Mankan drar iväg söderut på onsdag.

Ska vi ha ett slutspel bland topp 4? Eller ska vi bara spela på till buzzqvarna (inget slutspel) också avslutar vi summerbowl då? Så kan vi kicka igång säsong 15 direkt?
  • edited July 2017
    Kör på till buzzqvarna och sen 15
  • Jag tycker enkelt snabbt slutspel. Ettan möter fyran, tvåan möter trean och sen final. Vi drar igång med det veckan innan Buzzqvarna och om det inte är klart innan så är det ok att starta den nya ligan innan finalerna är spelade.
  • Jag far på semester på måndag och kommer hem kvällen före buzzqvarna. Har barnen hos mig fram till vi åker. De somnar typ 21 så hemma efter det kan funka.
  • Ok, snabbt slutspel it is, Om vi sätter igång nu så möter jag Emil Emilsson och Daniel Lee tar sig an Stareaters Woodland. Eller ska vi säga att slutspelet börjar 1:a augusti? Då har alla chans att ändra läget i tabellen innan vi kickar igång?
Sign In or Register to comment.