Jobbar du på Ålidhemsskolan? Jag vickade där 98-99.
Japp, varit där i 12 år nu. Lite skillnader från när du jobbade där. Skolan som du mins som Ålidhemsskolan finns kvar och är en "reservskola" för andra skolor i Umeå. Det menas att när en skola ska renoveras tex så får skolans elever flytta till Ålidhemsskolan Norra. Så i år var Ersmarksskolan där.
Där kolbäcksskolan låg byggdes den nya Ålidhemsskolan (södra) och blev otroligt bra. Sedan är det betydligt lugnare på Ålidhem nu än när du var här, våra 9:or gick bland annat ut med högst betyg i kommunen för att få skryta lite.
Med tanke på att sommarsäsongen inte är så lång, och endast sex coacher är med i år, så är det rent av äckligt att se att det redan finns fem spelare med +AG.
Då var alla papper klara och det är nu officiellt.
Tomtebo Decayers tar över Tomtebo Banana Pealers plats i sommarligan.
Coach Emil säger i en press releas, de där sönderknarkade, skal rökande ap-dj***arna har gjort sitt på bb-scenen, för all framtid.
Det nyruttnande laget Tomtebo Decayers, spås dock en lysande framtid.
Jag tror jag vet vilken spelare som har störst ego denna säsong.
Med 7, 4, 5, 7 i stats och som enda skill animosity, har Túrthogor i Birchtown Beavers utnämnt sig själv till ligans bästa spelare och Ersättaren till föredettingar som Griff.
Coach Stareater säger dock att Túrthogor bör lugna sig lite och påpekar att han visserligen gjorde en intercept och en touchdown under gårdagens match, men också misslyckades med två enkla och kritiska dodgar (ett reroll ett båda gångerna) och sedan gömde sig i KO-båset.
Spela? tanken var att åka till Åselemarknad men det blir inte av då bilverkstaden som skulle laga bilen gjorde det värre. Därför har jag tid i helgen och spela.
Comments
Vilka tider på dagen på tisdagen/onsdagen? Jag kanske kan, men det beror lite på när på dagen. Har några jobbmöten jag måste navigera mellan.
Japp, varit där i 12 år nu. Lite skillnader från när du jobbade där. Skolan som du mins som Ålidhemsskolan finns kvar och är en "reservskola" för andra skolor i Umeå. Det menas att när en skola ska renoveras tex så får skolans elever flytta till Ålidhemsskolan Norra. Så i år var Ersmarksskolan där.
Där kolbäcksskolan låg byggdes den nya Ålidhemsskolan (södra) och blev otroligt bra. Sedan är det betydligt lugnare på Ålidhem nu än när du var här, våra 9:or gick bland annat ut med högst betyg i kommunen för att få skryta lite.
Bestäm du så ser jag till att kunna spela då
haha, tyvärr så blire alkoholfritt :P
Var ungefär så när jag började där gissar jag. 2-3 anläggas bränder i veckan, misshandel och relativt dåliga betyg över lag var standard då.
Tex: E-R-I-K? ☺ i så fall verkar de gå kvar.
Tomtebo Decayers tar över Tomtebo Banana Pealers plats i sommarligan.
Coach Emil säger i en press releas, de där sönderknarkade, skal rökande ap-dj***arna har gjort sitt på bb-scenen, för all framtid.
Det nyruttnande laget Tomtebo Decayers, spås dock en lysande framtid.
Med 7, 4, 5, 7 i stats och som enda skill animosity, har Túrthogor i Birchtown Beavers utnämnt sig själv till ligans bästa spelare och Ersättaren till föredettingar som Griff.
Coach Stareater säger dock att Túrthogor bör lugna sig lite och påpekar att han visserligen gjorde en intercept och en touchdown under gårdagens match, men också misslyckades med två enkla och kritiska dodgar (ett reroll ett båda gångerna) och sedan gömde sig i KO-båset.
Så du påstår att jag kanske får träffa dig två kvällar denna vecka?
Mkt najs
När ska vi boka in möte numbero Uno?
Sådana överkursgrejer brukar @Snow eller @Stareater styra upp
Najs, när kan/vill du spela då?